ik heb twee jack russells de ene het vrouwtje is uber saai....
slaapt het liefst de hele dag en luistert niet... kan absoluut niet los lopen omdat zodra ze een kat ziet de helemaal gek wordt en direct achter de kat aan gaat
is een keer eerder gebeurd dat ie 7 tuinen doorliep voordat ik haar te pakken kreeg...
de ander is het mannetje en die is focking hyper.... wwil de hele dag spelen en zo komt met de bal naar je toe en dan gaat die zeuren zodat jij m weg gooit.... kan soms wel de hele dag zo doorgaan
verder hebben we behoorlijk wat aquariumvissen, tetra's, goerami's, algeneters diverse soorten, maanvissen,discusvissen, garnalen, molly's etc... we hebben 3 aquariums in de woonkamer 1 van 1.40 meter, 1 van 1 meter, 1 van 1.60 meter
heb vroeger altijd piranha's gehad... leuke vissen maar erg territoriaal, aangezien ze elkaar ook opvreten, ik had er 7 gekocht maar had na 2 jaar nog maar 1 over die ik kocht toen die nog 5 cm was. inmiddels was hij al bijna 25 cm en een echte rotzak...
ben van plan binnenkort een python of een boa constrictor te nemen.. maar moet eerst ff een terrarium in elkaar zetten
verder hebben we nog een klein hokje met postduiven.