Gilera_Gsm. said:hoe groot worden die beesten en waar ga je hm houden hij groter word? ik heb zelf ook reptielen, schildpadden maar die worden maar een 30 cm van schild dus dat valt nog mee
BlackDevil Sprinter said:Ik heb zelf 2 honden en 1 kat.
Zijn een jackrussel Te overactief en vreet echt alles vooral buiten.Slakken en mieren.Zitten ze altijd te smakken
En een kruising tussen een carrenterrier en jackrussel
en nog een luie kat van 16 jaar die slaapt en eet en pist en slaap weer
Toettoet ownt :WDennis said:Thx, wij hebben ook een kat, gaat prima samen
btw foundlanders stinken, die kan je niet binnen houden :!
ErwinZ said:Gisteren was op het nieuws nog zo'n stukje van een kerel van 58 die zijn hond met een hamer op zn kop had geslagen en 13 keer met een envelopopenmaakding had gestoken. :X
Zulke gasten sporen echt niet. :|
speed-quad said:Me kaaiman maar weer is
Tinne said:Is de behuizing niet altijd té klein?
Dit zijn imo toch geen dieren om te houden...
Zoals vogels dat ook niet zijn imo....
r0bert said:
ik wil weer een duitse herder
speed-quad said:Ach ja ieder ze mening, reptielen zijn vrij niet actieve dieren die het liefst op 1 plek blijven. Plus dit is nakweek waarvan het niet beter weet. Zo kan je bv ook over vissen beginnen En dat de reptielenhobby er ook voor zorgt dat sommige (vele) soorten behouden blijven. En waarom zou je het niet kunnen houden? Als je de kennis heb en de ervaring plus de benodigdheden en de ruimte wat is er dan mis mee ? Je houdt deze discussie toch altijd met voor en tegenstanders :+
Tinne said:Het is idd een blijvende discussie. Wat ws nog erger is dat er mensen deze dieren bijv verkopen zonder advies. Dus niet zeggen wat de eisen van zo`n dier zijn etc... dat ze 1 meter worden etc.. ik hou zelf vissen; tis dat ik er zelf wat meer over weet, want verkopen is belangrijker dan goed advies en mss afraden. Maar over het algemeen vindt ik vogels altijd wel zielig... dat is echt onnatuurlijk.