This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
13 jaartes oude zwarte kater;


begint alleen beetje een en al bot + heel de dag maffen te worden dat beesie begint een beetje te oud te worden :X
 

ok top! maar dan gewoon 2 vrouwtjes toch? ik wil ze wel vanaf klein, dat lijkt me t leukst om ze te zien groeien..

ik ga denk volgende week ff checken @ reptielenshop...

hoe lang denk je dat t duurt voordat ze volgroeid zijn? hoe oud kunnen ze worden? toch best oud?

thx!
 
naar welke reptielenzaak wil je gaan als ik vragen mag? er zit namelijk een hoop verschil in de zaken wat betrefd verzorging en huisvesting van de beesten, ze zijn denk ik na 2 tot 2,5 jaar volgroeid kan sneller, kan langzamer afhankelijk van de hoeveelheid voedsel, en de mate van stress

rattenslangen kunnen rond de 10 tot zelfs 25 jaar worden.
 
Rip mijn lieve vriend
 

Attachments

  • toettoet.JPG
    63.3 KB · Views: 15
  • andor71.JPG
    63.5 KB · Views: 13
  • Foto%27s-0001.jpg
    133 KB · Views: 17
  • andor51.JPG
    70 KB · Views: 16
Kan me er wel iets bij voorstellen. Je kan echt heel veel geven erom en dan wordt dat opeens weggenomen. Zonde en ik snap dat het echt moeilijk voor je is. Zo hadden wij een kat, 1tje die altijd bij je was en altijd samen met je in de koelkast zat en altijd aandacht vroeg. Ineens valt ie van een aftrapje en moet ie worden ingeslapen omdat hij niet meer te redden was ivm zijn leeftijd.
Iedereen was er kapot van.
Hoe komt het bij jou, ouderdom of iets anders...?
Sterkte iig!!:henko:
 
dat hadden wij dus met onze 1e hond, begon al wat ouder te worden en ook er geliefd hier in het gezin. We wisten dat hij niet heel veel ouder zou worden dus besloten hem een vrouwtje te laten dekken, alles goed verlopen en we hebben toen 1 van de puppy's overgenomen zodat we iig nog een deel van hem zouden houden. een paar maanden 2 honden gehad en toen overleed de oude inderdaad, allemaal heel moeilijk mee gehad maar omdat zijn zoon er nog was was het verdriet wat minder. toen zijn zoon een jaar was kreeg hij op vakantie een maagtorsie en is in mijn armen op de achterbank naar de dierenarts gestorven. dan heb je het pas echt moeilijk.

uiteindelijk zijn we er na 3 dagen achter gekomen dat geen hond hebben helemaal geen optie was omdat je je nieteens meer thuis voelt in je eigen huis als er heel je leven een hond rondgelopen heeft en toen maar besloten direct een nieuwe te halen, welke we nu nogsteeds hebben.
 
weet ook nog heel goed toen ons hondje werd ingeslapen. Mijn ouders hadden pientje nog verder voordat mijn zus en ik werden geboren genomen. Als kleine pup. Moeders nam pientje overal mee naar toe,winkelen,naar school(lerares) etc etc. Toen mijn zus geboren werd lag ze altid bij haar wiegje. Toen ik geboren werd lag ze ook altijd bij het wiegje. Terwijl ze daarvoor altijd bij mijn ouders op de kamer sliep.

Ze werd ouder,blind en doof. Maar nog steeds altijd lief voor iedereen. Op een avond liet ik haar binnen nadat ze lekker in de tuin had rondgerend. Toen ze binnen kwam liep ze overal tegen aan, heel versuft. Wij naar de dierenarts. Bleek ze al hele lange tijd een naald in haar keel te hebben. Heeft ze nooit wat van laten merken. Naald eruit en weer mee naar huis. Ging met de dag slechter en toen maar laten inslapen. Mijn ouders waren er kapot van. Ze is 16 geworden volgens mij.

Nooit een nieuwe hond genomen
 
woonde 1 maand samen,( waarvan we er 2 met vakantie waren )
en miste gewoon de begroeting en de afhankelijkheid van een hond.
( me hele leven bij me ouders een hond gehad )
en toen in oktober de beagle opgehaald bij mensen die er niet voor wouden zorgen ( geen geld voor medicijnen, prikken chippen enzo.. ) klootzakken
nu een schat van hond
 
Dennis, neeee! :'(

Gecondoleerd man! Damn, hij was nog zo vrolijk een weekje geleden! :'(

Sterkte! :'(
 
Helaas heeft mijn hond zaterdag nacht ook haar laatste adem uitgepuft. Ben dr echt kapot van..;(

Misschien is het ook wel beter ook aangezien ze weinig meer zag en lopen ook niet echt meer super ging.

Gelukkig heb ik nog wel mn trouwe poes van 14 jaar oud die nog gezond eruit ziet!
 
Heb 4 katten: puma, freddy, poezepoes en sophie.

Ik had er eerst 5 alleen nr5 (mylow) die is laatst aangereden. Baalde er echt flink van aangezien hij net 1jaar oud was en het echt het tofste katje van alle 5 was. Hij is hier geboren samen met ''poezepoes'' en hij was zo dom als het maar kon en was nergens bang voor aangezien hij nooit gevaar zag ofzo.
Je kon er ook alles mee doen, mja waarschijnlijk begreep hij niet dat autos niet stoppen voor katten.. helaas..
 
Status
Not open for further replies.