Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Kleine katten zijn lievv:love:

T jammere is alleen dat ze willen spelen wanneer jij slaapt, als je je ook maar 1 keer omdraait of met je voet beweegt hoor je echt wat aan komen sprinten, en met een zweefduik boven op je voet belanden:W geweldig:D


maand geleden ook een nieuwe kater gehaalt, was 7 weken, de week daarvoor was onze oudste kater overleden( in laten slapen was al 14 en had hartkwalen).

Me ma had nog zo gezegt dat er geen nieuwe katten meer bijkwamen, ik in de plaatselijke krant gekeken, en ja hoor 1 babykatertje op te halen voor 10 euro, ik gebeld en we konden em ophalen, dus me ma zat met me pa op dorp zaterdagmiddag, dus ik schreeuw vanuit de auto, ma kom is kijken, ik heb een nieuwe trui gekocht, dus zij komt aanlopen, TADAA nieuwe Poezzzzz:W
 
Zijn de parkieten voor de hobbykweek of alleen als voliere vogels?

Wel leuk hoor zo een hobby.

Ik fok een beetje voor de hobby, als ik jongen heb ruil ik wat met andere mensen hier in de buurt of verkoop ze bij de plaatselijke dierenwinkel.
 
Kleine katten zijn lievv:love:

T jammere is alleen dat ze willen spelen wanneer jij slaapt, als je je ook maar 1 keer omdraait of met je voet beweegt hoor je echt wat aan komen sprinten, en met een zweefduik boven op je voet belanden:W geweldig:D


maand geleden ook een nieuwe kater gehaalt, was 7 weken, de week daarvoor was onze oudste kater overleden( in laten slapen was al 14 en had hartkwalen).

Me ma had nog zo gezegt dat er geen nieuwe katten meer bijkwamen, ik in de plaatselijke krant gekeken, en ja hoor 1 babykatertje op te halen voor 10 euro, ik gebeld en we konden em ophalen, dus me ma zat met me pa op dorp zaterdagmiddag, dus ik schreeuw vanuit de auto, ma kom is kijken, ik heb een nieuwe trui gekocht, dus zij komt aanlopen, TADAA nieuwe Poezzzzz:W

Na het ontcijferen vond ik het wel interessant
 
Me maatje boris :)

86913637_5_GXzG.jpeg


86913636_5_qvSU.jpeg
 
haha laatste foto is tov :D Foto van die rottweiler op t strand is ook goed vet.

Vind Rottweilers echt tovve beesten :D
 
Doggsss

3 jaar
[Ir]http://i18.tinypic.com/7xmvql4.jpg[/Ir]

9 jaar
[Ir]http://i14.tinypic.com/855ufqf.jpg[/Ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top