Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
167378_147569655301912_100001466368533_293285_3085205_n.jpg


Chubby
 
Wij hebben ook zo'n dikke kat! Beest kan z'n eigen reet niet meer likken, trekt zichzelf dus als het ware met z'n voorpoten over het gras, als die kriebel heeft in die regio:D Ga altijd stuk als ik dat zie:+


@MaitreR, :W:W:W Supertovv!
 
lbo zwakstromers zeggen liev!

Nico, idd ;) Jip is de naam btw maar noem hem laatste tijd alleen nog maar Idiot, hij is erg debiel namelijk.
 
mensen, ik heb vandaag een nederlandse border collie gevonden, het beest heeft een bandje rond met een groen plaatje eraan met een code erop en "gemeente Nijmegen", dat ligt hier zo'n 120 km verderop.

Wat moet ik doen? Op nederlandse marktplaats een advertentie plaatsen voor de hond? Hij ligt hier nu warm onder de deken, er klopt volgens mij toch iets niet aan het beest, de linkerkant van haar buik is ook aanzienlijk dikker.
 
Pfoe, lastige situatie, maybe dierenambulance bellen oid... Die kunnen die code meestal ook linken aan een persoon/adress, hierdoor kan je ook de eigenaar vinden:)

Succes!
 
Heb naar de gemeente van nijmegen gebelt, ik heb net de eigenares aan de lijn gehad, ze zijn hier op vakantie en de omheining was opgevallen door de wind. Zo meteen breng ik de hond terug, er zijn er helaas wel 2 weggelopen.
 
Die van mij vertekenen momenteel een beetje krols gedrag maar valt nog mee. Gelukkig niet zo erg als met de poes van mijn ouders destijds, die mauwde van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en werd je helemaal gek van.

Uit den ouden doosch, zal eens een keer nieuwe maken.

DSC00001.jpg


DSC00022-1.jpg


Toch leuk dat bij de onderste de linker wenkbrauwen zwart zijn geworden :P.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top