Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Wat zijn nou de nadelen van zo'n ding dan? Vraagk me af puur uit interesse hoor :P

Je moet het hok naar mijn weten praktisch elke dag schoonmaken anders heb je echt een overlast qua geur.

Je moet er mee spelen, ze vragen veel tijd van je. Zijn ook redelijk gevoelig voor verkoudheid etc dacht ik.

Volgens mij is de fret van Inne overleden. DvO heeft/had er ook 1, zijn wel gave beestjes maar wel met redelijk onderhoud.
 
Vandaag de oudste duitse herder alweer 13.
150564353_5_fGvr.jpeg


269411574_5_jrk-.jpeg


Niet dat het nog veel doet dan slapen en beetje waggelen. Maar lief is ze wel.
 
Je moet het hok naar mijn weten praktisch elke dag schoonmaken anders heb je echt een overlast qua geur.

Je moet er mee spelen, ze vragen veel tijd van je. Zijn ook redelijk gevoelig voor verkoudheid etc dacht ik.

Volgens mij is de fret van Inne overleden. DvO heeft/had er ook 1, zijn wel gave beestjes maar wel met redelijk onderhoud.

Ik heb nog steeds een kras op mn neus van z'n klote beest. En dat stinken is echt naar! Maat van mij z'n huis rook op den duur naar pis. not good
 
Ze vragen idd best wat aandacht, mjah dat doen honden en katten natuurlijk ook. En het schoonhouden valt ook wel mee, je kan ze zindelijk maken waardoor ze een vaste plek hebben waar ze poepen en pissen, dit doen ze bij ons in hun hokken in een soort van kattenbak dus dat ruik je ook amper. Als ze in de woonkamer lopen hebben ze in 2 hoeken een krant liggen waar ze hun gan kunnen gaan, tuurlijk kunnen ze er wel eens naast zitten maar als je dat gewoon schoonmaakt gaat het echt niet stinken. Iig bij ons niet :)
 
Dat is waar maar ook vrienden die langskomen vinden het meevallen, hun dachten ook altijd dat die dingen meuren als een gek maar dat valt dus echt wel mee zolang je het maar bijhoud.

Om nog even terug te komen op de nadelen van de beesten. Echt nadelen hebben die beesten niet maarja, wat zijn nadelen. Wat je als een nadeel kan zien is dat ze zo eigenwijs en nieuwsgierig als de pest zijn wat af en toe wel eens lastig kan zijn omdat ze overal op en in willen. Wat ze vaak nog lukt ook want (schuif)deurtjes en lades en alles krijgen ze gewoon open als ze niet op slot zitten :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top