Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Hier in t dorp heeft iemand 11!!!! kittens gekregen uit een nestje, misschien dat wij er ook wel 1 nemen, maar dan wil ik ook de puppy sneller hebben! Anders gaat dat nooit goed :P

Wordt dat eigenlijk niet een beetje te druk, zo'n grote herder in zo'n relatief klein huis?
 
130m2 vind ik geen klein huis ;)
En heb een achtertuin van 60m2 dus hij kan zich best uitleven hier.
Plus ik woon in een natuurgebied dus hij is vaak buiten

Wat is er mis met een herfstnestje Arne? Ik ben totaal geen katten expert :P
 
Last edited:
130m2 vind ik geen klein huis ;)
En heb een achtertuin van 60m2 dus hij kan zich best uitleven hier.
Plus ik woon in een natuurgebied dus hij is vaak buiten

Wat is er mis met een herfstnestje Arne? Ik ben totaal geen katten expert :P

Men zegt zwakker dan een lentekat, zeker als ie uit een nest van 11 komt. Dan wordt de moederpoes GOED leeggezogen.
 
Gewone huis tuin en keuken kat, mn vriendin heeft thuis 3 katten en mist het heel erg. Toen kwam dit nestje toevallig ter sprake. Hoeft niet persé, leuk is het wel :P
 
Gewone huis tuin en keuken kat, mn vriendin heeft thuis 3 katten en mist het heel erg. Toen kwam dit nestje toevallig ter sprake. Hoeft niet persé, leuk is het wel :P

Raskatten zijn ook wat zwakker, bij zuks zou ik nog wel eens uitkijken.
Huis tuin en keukenkatten hoef je imo niet zo secuur mee te zijn hoor..
 
Wat een vet beest, is dat zo'n speciale (grote) kat?

Ze zijn "iets" groter, maar dat valt best nog wel mee. Zijn erg gespierd en houden van water 8P als ik onder de douche ga, komt hij even kijken en spelen met het water. Veder ook erg intelligent, en houden van hoogtes. Ook zijn het echte jagers, je zal niet eerder slapen voordat hij die ene mug of vlieg gesloopt heeft :)

Raskatten zijn ook wat zwakker, bij zuks zou ik nog wel eens uitkijken.
Huis tuin en keukenkatten hoef je imo niet zo secuur mee te zijn hoor..

Hangt helemaal van het ras af, m'n vader heeft een blauwe rus, nog nooit iets mee gehad (hij is nu 14). Blauwe russen schijnen ook de meest robuuste katten te zijn die je kan krijgen. Bengalen zijn wel gevoelig, maar ik geef 'm 't juiste eten, hiermee voorkom je al heel wat. Bij mij komt er denk ik volgend jaar nog een bengaal bij.

[ir]http://i53.tinypic.com/2nsoeo.jpg[/ir]

[ir]http://i56.tinypic.com/14tt3l5.jpg[/ir]

[ir]http://i53.tinypic.com/10zpno9.jpg[/ir]
 
Last edited:
Ze zijn "iets" groter, maar dat valt best nog wel mee. Zijn erg gespierd en houden van water 8P als ik onder de douche ga, komt hij even kijken en spelen met het water. Veder ook erg intelligent, en houden van hoogtes. Ook zijn het echte jagers, je zal niet eerder slapen voordat hij die ene mug of vlieg gesloopt heeft :)



Hangt helemaal van het ras af, m'n vader heeft een blauwe rus, nog nooit iets mee gehad (hij is nu 14). Blauwe russen schijnen ook de meest robuuste katten te zijn die je kan krijgen. Bengalen zijn wel gevoelig, maar ik geef 'm 't juiste eten, hiermee voorkom je al heel wat. Bij mij komt er denk ik volgend jaar nog een bengaal bij.

Hangt idd van t ras af, maar over het algemeen is een huis tuin en keukenkat wel sterker.
Hebben zelf 2 van die en 2 siamezen.
Die laatste hebben wel eens wat gehad, die andere 2 echt nooit..
 
lion-king4-415x409.jpg


Nice om eindelijk te weten wat Blauwe Russen zijn.
Super mooie beesten! Ik wil al heel lang een kat/poes in huis, maar weet niet wat de toekomst brengt qua behuizing.

En later dan tezamen met:
weimaraner_DW_Lifes_414408g.jpg

of
rhodesianridgeback2.jpg

Puur afgaand op 't uiterlijk though.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top