Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Ze zijn inderdaad allebei behoorlijk verschillend. De witte is erg aanhankelijk en druk, moet overal bij zijn, in enzo en als je hem niet genoeg aandacht geeft gaat hij gewoon voor je staan/liggen zodat je niet meer kunt doen waar je mee bezig bent. De rode is echt de 'baas', ligt het liefst op een hoger plekje zodat hij de kamer kan overzien (en het gepeupel in de straat buiten) :D Die is wel een beetje brutaal en luistert veel slechter.

Ze liepen eerst op het dak/dakgoot bij me (ik woon 1 hoog), dat ging allemaal goed, totdat die witte opeens bij de buurvrouw naarbinnen ging. Helaas haat zij katten en zit mijn voordeur in haar achtertuin (vage constructie), dus wil ik ze om geen ruzie te krijgen nog niet naar buiten laten.

Maar als ik een ander huis heb, dan gaan ze zeker wel naar buiten.
 
Die van mij niet :P Plantenspuit zijn ze niet echt van onder de indruk. Nouja, ik wil gewoon geen geouwehoer erover. Het is ook haar tuin, nou doen katten niks in hun eigen tuin, maar maak dat een kattenhater maar eens wijs.
 
Ja fuck he, je katten niet buiten laten omdat de onder buurvrouw loopt te zeiken..

(kattenbak was meer sarcastisch, aangezien die beesten nu binnen moeten schijten)
 
Mijn woonsituatie is nogal vreemd zeg maar, mijn voordeur zit in de achtertuin van de buurvrouw. Dus ja, ik hou hier rekening mee. Recht van overpad enzo ;)

Ach, nog een jaartje en dan koop ik wat anders.
 
Die van mij niet :P Plantenspuit zijn ze niet echt van onder de indruk. Nouja, ik wil gewoon geen geouwehoer erover. Het is ook haar tuin, nou doen katten niks in hun eigen tuin, maar maak dat een kattenhater maar eens wijs.

oh de kat die ik bij mn ouders thuis had scheet gewoon in onze tuin hoor.. ergens in een hoekje onder een struik.. geen probleem :winner:
 
Hier helaas weer 1 minder, nu nog 4 over...Een helaas in moeten laten slapen, had allemaal gezwellen in d´r bek:(. Was al wel 14 jaar dus mooi leven gehad!

Vooral met dit weer zijn die katten niet vooruit te branden, alleen maar slapen, vreten en 2x per dag naar buiten om te schijten/zeiken:D
 
Ja bizar he, luie krengen.
Katten bij mn vriendin thuis ook joh, hele dagen slapen en alleen opstaan om te pissen/schijten en om te vreten, daarna direct weer naar de mand om verder te slapen. Echt een goed leven hebben die beesten.
 
Die 2 van mij hoeven maar zand te zien en gaan als een malle graven en schijten alles onder :#. En een stinkende kattenbak, gewoon elke dag keutels der uit halen en op tijd verschonen. Ging laatst overigens wel bijna over me nek, wou hem verschonen en 1 vond het nodig om een huge hoop stront neer te leggen wat echt meurde :X

Kwam overigens net uit me nest gerold en toen ik beneden kwam lag mijn hele woonkamer onder de keukenpapier :rolleyes:
 
14l2tx.jpg

Mama hond

28lb53m.jpg

Papa hond


Van deze 2 willen wij een puppy, gaan ergens volgende maand kijken :)

:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top