Polini forrace verchromen

WW-70

Member of SRC Tuning Team
Nou mensen,
dit is het geval:
Mijn Polini is eens een keer zwart gemaakt, maar nu is die me laatst onder bij de flens en aan de tailpipe afgebroken, dat is gelast, alleen is nu de verf weg aan die kanten..

Ik wil die uitlaat laten verchromen, maar dan moet ik natuurlijk eerst dat ding helemaal opschuren, kan ik die ook laten zandstralen? krijg ik dan hetzelfde effect? of eventueel iets anders met de uitlaat doen?
Ook moeten de lasnaden nagelopen worden op sommige plekken en verstevigd worden.

Maar nu is mijn hoofdvraag eigenlijk,
hoe kan ik dat ding het beste verchromen? laten verchromen in een chroombad of laten spuiten? En blijft dat dan wel zitten of word het te warm?

EN weet iemand een adres in Zuid-Limburg waar ze dat doen?

Greetz,
Gavin!
 
Advertisement - register to remove this

Adres moet je zelf uitzoeken, verchromen geeft absoluut niet hetzelfde effect als spuiten, lijkt me logisch. Verder moet je uitlaat echt helemaal egaal zijn voor een mooi chroom-effect. Dus zandstralen + opschuren + verschromen lijkt me de beste keuze.
 
heb al ene gevonden die doet chroom spuiten, en is ook bijna bij mij om de hoek..

Greetz,
Gavin!
 
ja, de meeste rotzooi uit de spuitbussen is niet hittebestendig ( die chroom spray van Motip, de eerste versie, die kan totaal niks hebben! ) Maar die nieuwe was hittebestendig tot 150°C, dus daarom vroeg ik dat.. Maja, uitlaatje word warmer als dat, heb het al gechecked!

Word het toch maar polijsten..

Greetz,
Gavin!

slotje?
 
Back
Top