Originally posted by Red Bastard
Toch een vreemd ding die rally
Trekt als een beest en wil niet harder als 95 teller.
Die autowheelie heb je (gelukkig) niet als je de bocht uitkomt, maar alleen als je wegrijdt uit stilstand.
**offtopicOriginally posted by jorick
ik had laatst een booster vertanding in m'n racer gezet.. 20% korter dan standaard vertanding van een phantom!!!!! voorwiel was niet aan de grond te houden :W echt ziek gewoon
dit was dus met 50cc en een 14mm dellie+-11500 rpm's
Originally posted by jorick
ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n booster vertanding uberhaupt al 80 digi haald... ik denk het niet. ik haal met een +20% vertanding 95 digi ofzo
Originally posted by Hugo
Ik heb ooit een mtx gezien waar de tanden op het tandwiel helemaal naar voren scheef getrokken waren
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dat noemen ze een cirkelzaag, Hugo...
Greetz.
Originally posted by Honda NSR-II
Brommer is idd wat lastiger..
Zeker als je hem achter wat hoger maakt..
Een typhoon weegt van voor bijvoorbeeld gewoon nix..
Maarja, een brommer op het 8terwiel trekken is wel iets anders dan scoot ja..
Wij kunnen lekker met de koppelingspelen...
En als je je koppeling moet laten schieten om hem de lucht in te krijgen ben je ook niet goed wijs..
Gewoon 5 of 10 rijden en dan je koppeling laten slippen op 10 of 11k en dan ff een rukje aan het stuur..
Wat betreft tandwiel verhoudingen hebben wij het gelukkig ook een stuk makkelijker.
Originally posted by Apriliaracer
Zo'n "weg" brommer is idd wat moeilijker om op het achterwiel te krijgen, maar zo met je koppeling doen is echt zwaar irri. Je moet gewoon goed veel power hebben en een goeie pickup en korte vertanding, dan is het best makkelijk. Met m'n crosser hoef ik alleen in z'n 1, 2 of 3 een dot gas te geven en dan kan je lekker wheelien.
Originally posted by bond007
volgens zo'n plaat van "u rijdt zoveel km te hard" reed ik 72