polini 50 giet (getuned?)

D

Deleted member 682

Guest
Hieronder een aantal foto's van mijn vastgelopen polini 50 giet...en van kneiter007 zn polini 50 giet. De mijne is ac die van hem is lc. Beide zijn ze vastgelopen, en had er foto's van gemaakt. Nu kreeg ik in de topic can stealth over zijn polini50 giet te horen dat die van kneiter waarschijnlijk bewerkt was.(vorige eigenaar kende hij niet) Duz ik ging hem vergelijken met de mijne (100% zeker ongetuned) Wat denken jullie??

Hier een foto van de mijne :
 
Advertisement - register to remove this

zou het kunnen zijn dat ik een grotere uitlaat poort heb als een lc omdat die bij een lc anders in het koelvloeistof kanaal komt? En dat het via de fluitpoorten gelijk is gemaakt? op de foto zie je dat ik een grotere uitlaat poort heb als die van kneiter...btw die van kneiter is al wel 2 keer uitgehoond zou dat dan het hele verschil zijn?
 
Last edited by a moderator:
Originally posted by Hugo
zou het kunnen zijn dat ik een grotere uitlaat poort heb als een lc omdat die bij een lc anders in het koelvloeistof kanaal komt? En dat het via de fluitpoorten gelijk is gemaakt? op de foto zie je dat ik een grotere uitlaat poort heb als die van kneiter...

ik ben benieuwd :?
 
Een LC cilidner kan nu eenmaal wat beukender gemaakt worden dus vanuit de fabriek is die cilinder al iets sneller gemaakt toch?
En ik kan het verschil niet echt ontdekken, ja de fluitpoortjes (boostdingen) zijn bij Kneiter iets groter...
 
ehmz..ik heb ooit geprobeerd een poortmap te maken...maar daar kon je niet veel op zien..duzzzz Kan iemand me misschien een tip geven?
 
Ja bij mij ging dat klote pampiertje elke keer schuiven..
Gelijk ff poortmap van m'n boosterpoorten maken ;)
Die spoelpoorten polijsten valt daarom ook eens tegen zeg..
 
Back
Top