plamuren

wracker

Well-Known Member
Ik heb zelf kappen gemaak voor me scooter met polyester. Nu ben ik begonnen met plamuren en het is ook redelijk vlak enzo. Maar telkens als ik het dan weer geschuurt heb krijg ik van die hele kleine putjes. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Ik gebruik schuurpapier 80 en ik heb al 3 verschillende plamuur geprobeerd. Dus daar zal het ook wel niet aan liggen.
 
Advertisement - register to remove this

nou, dat wil niet altijd direct een beter resultaat opleveren, grof schuurpapier zal eerder dikke krassen geven, maar meestal ligt het eraan dat de plamuur los word gerukt door het schuurpapier, dit kan je alleen verhelpen door eerst door te schuren en dan een versie laag plamuur er heel strak op te smeren, maar wil je het gewoon goed glad krijgen zou ik heel secuur met een korrel 400 schuren ofzo. doe het met beleid. :)
 
Ja ik had dus eerst dikke laag spuitplamuur eroverheen gedaan. En toen gelijk met korrel 400 gaan schuren.
werkt wel beter.
Maar duurt nog lang voordta ik klaarben zo. Maja moet ik er maar voor over hebbe he;)
 
hey ik wil ook binnenkort me achterkappen aan elkaar fiksen enzo maar nu wil ik graag weten welk polyster en plamuur ik moet gebruiken en hoeveel dat ongeveer kost
 
Back
Top