scooterkappe plamuren

Status
Not open for further replies.
Met de hand krijg je het cker zo strak, Zo blokje is troep. Als je het in je bezit hebt of aan kan komen. Een schuurmachine, 1tje voor op de compressor waar ronde schijven op kunnen. Dit werkt nog het besten.

Voorhet geval meneertje opleiding autoschade gaat lullen.
ik ben al klaar met die opleiding en werk al 6 jaar bij een bedrijf,
Dus muil dicht.

Het slaat nergens op om grof te doen over zoiets onbenulligs..

De mensen die ik ken in de schadeherstel (3) die schuren NOOIT met een machine. Ze schuren met een schuurblok grote relatief vlakke delen. De rest gewoon uit de hand, met een schuurblok kun je nou eenmaal niet perfect bochtige shit doen.

Verder weet ik niet bij watvoor groots bedrijf jij dan werkt maar in die discussie heb ik verder ook geen zin.

Voor de topicstarter:
de meningen zijn dus blijkbaar sterk verdeeld doe gewoon wat jou het beste lijkt, het is opzich niet moeilijk om te doen :)
 
Kleine krasjes kan je opzich wel met de hand doen, maar is het oppervlak wat je schuurt tamelijk groot, dan is een schuurblokje gewoon noodzakelijk voor een mooie afwerking. Een schuurblokje is strakker, stugger, en meer consistent dan je hand. En dat is een FEIT ;)

Bedankt dat je in je eigen post het argument zet waarom dit allemaal draait.

" Is het oppervlak wat je schuurt tamelijk groot, dan is een bla bla bla "

We hebben het hier over krassen in een scooterkap, dat heet een klein oppervlak, en in dat geval is het maar net wat je beter vind.

Het gaat hier niet om er een rel van te maken :? Ik zeg dat ik met de hand fijner vind, maar het met een blokje ook kan. BjRunner vind dat je altijd een blokje moet gebruiken, dan is het aan de topicstarter om daar een beslissing uit te maken :).

Nu vind ik wel dat ik vaak genoeg hier gepost heb, als iemand denkt dat hij mij zijn werkwijze als een feit wil melden, pm me boys :*
 
Het slaat nergens op om grof te doen over zoiets onbenulligs..

De mensen die ik ken in de schadeherstel (3) die schuren NOOIT met een machine. Ze schuren met een schuurblok grote relatief vlakke delen. De rest gewoon uit de hand, met een schuurblok kun je nou eenmaal niet perfect bochtige shit doen.

Verder weet ik niet bij watvoor groots bedrijf jij dan werkt maar in die discussie heb ik verder ook geen zin.

Voor de topicstarter:
de meningen zijn dus blijkbaar sterk verdeeld doe gewoon wat jou het beste lijkt, het is opzich niet moeilijk om te doen :)


Bij Care schade herstel, geen klein bagger bedrijfje denk :p
 
Voorhet geval meneertje opleiding autoschade gaat lullen.
ik ben al klaar met die opleiding en werk al 6 jaar bij een bedrijf,
Dus muil dicht.

Of je houd zelf gewoon je bakkes dicht. Dit gaat echt gewoon nergens meer over. Ik heb mijn mening en andere ook. Dat we het daar niet over eens kunnen worden is tot daar aan toe, maar reageer gewoon normaal ofso.

Schuurmachine is ook niet de meest strakke oplossing, omdat de pad waaraan je schuurvel zit, ook van zacht materiaal is. Dit werkt echter wel beter dan met de hand. Maar schuren met blok is gewoon 100% strak. Verder zeg ik niks meer in dit topic, omdat sommige mensen gewoon niet normaal kunnen reageren hier. En dat is niet aan DG gericht.
 
Bij Care schade herstel, geen klein bagger bedrijfje denk :p

Niet klein, Wel bagger. Ik schuur ook elke week en voor mij is het makkelijkst om kleine oppervlakken met de hand te doen en grote oppervlakken met een schuurblok of schuurmachine. Maar zoals al door meerdere mensen is gezegt, het is maar wat jij het fijnste vindt werken.

Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt. Ik denk dat deze wel dicht kan.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top