plaatsing van originele cilinder na een dr 70

Rocketdude

Well-Known Member
Hallo.
ik heb gisteravond mijn dr verwijderd en trug een originele cilinder gestoken.

als ik hem nu start. laat hem ff draaien, en als ik dan vertrek maakt ie zo een normaal geluid, ineens valt bijna alle geluid van ontsteking weg en is da zo ppfffiiiii en dan trug normaal, hij rijd wel, ma gaat nie supper vooruit.


zou het zijn da de sproeier weer te groot is nu?
zit nu 102 in.

of is de bougie nie goe? tis ene met hittegraad negen...

pls help
grtz
 
Advertisement - register to remove this

Ik ken het jah.... dat is gewoon SHIT.

Maar ik kom er ook niet meer uit...... helaas.


Het enigste wat je kunt doen is echt ALLES nog een keer nakijken..

ontsteking Carb etc... maar ik weet het ook niet meer.

suc6 met jou beslissingen.
 
ik ben er toen een 5 km mee weggeweest.
dan heeft ie 3 u stilgestaan.
en dan ben ik gaan tanken. richting tankstation sputterde hij heel ff, omda hij koud had,

na het tanken heb ik iet van een 30 km gereden zonder problemen...

savonds heb ik hem binnengezet en eens geaaid, en dan zijn dekentje erover !

nu komt er mss dit week-end een :
evo replica
en andere vario onder...

het beestje is boos op de overburen... zij hebben gereklameerd van lawaai als ik SMIDDAGS thuiskom... ze zeggen dak hem de straat moet induwen.., kunne ze me darvoor iets doen?

pijp = hebo gara, carbon demper...
 
Als je van die ZEIK buren hebt wel:)

Ze kunnen een keer de politie waarschuwen als jij bezig bent met je scooter (geluidsoverlast).

Je zult dan (als ze al komen) alleen een waarschuwing krijgen voor geluidsoverlast. (of ze nemen je meteen mee naar de rollerbank of zo)

Maar gewoon poep aan hebben... en gewoon sociaal je straat in komen... (dus lage toeren) en niet als een GEK... dan zullen ze ook niet zo snel gaan zeiken namelijk..

Ik reed ook altijd eerst HARD en met VEEL toeren bij ons in de straat... maar na een paar keer deed ik dat niet meer:) vond het een beetje zielig voor de oudere mensen in de straat.

En voortaan kwam ik gewoon normaal met een normaal toerental de straat in.;)
 
ik woon op nog geen 100 meter van een bocht, en rijd hier bijna altijd kalm, enkel na de bocht trek ik es een fractie van second open....


mss zullen ze het ook wel hebben omdat ik soms al wheelyend vertrok toen men dr nog ging :-D
 
+ wa gaan ze me op de rollenbank kunnen zetten? als ik op men eigendom bezig ben?
lawaai mag er zijn van 10u00 smorges tot 22u00 savonds...

ma ze maken mij smorgens wel wakker als ze met hun stomme deuren van de auto beginne voor ze vertrekken...
 
als da ooit gebeut zal ik es beginnen over andere feiten.... ;-)

maar scoots in belgie mogen toch niemeer op de rollen ? (naar het schijnt toch)
er word naar het schijnt mee gesjoemmeld....


Heb daarstrax de joden nog uitgedaagd :-D
men scoot gaat nu iet van een 60 maar reed nie vol open....
ze keken en hebben me een stuk gevolgd, maar ze kennen me...
en heb al op de rollen moeten staan :(
de dag da ik hem thuisduwde toen ik hem kocht...

men vorige rocket en spirit hebben er ook al gestaan, telkes omda de een of andere lul zei da hij gestolen was...
 
Back
Top