Pics Spa

Originally posted by -=MOL=-


Ik denk dat dat er wel meer hebben gedaan.

Trouwens nog even over de crash van dean op zondag. Ik hoorde dat heel zijn pijp plat zou zijn en later reed hij gewoon weer. Was de pijp gewoon nog heel, of was er 1 geleend ofzo?
reserve of geleend.
de "oude" was idd aan de tail aardig kaput.
 
Dat mannetje in het groen, klein met bril (eigenlijk gewoon een kneus als je hem ziet :) ) reed volgens mij ook met een aardig platte speed pijp. Ging trouwens behoorlijk hard die kerel :)
 
Originally posted by -=MOL=-


Ik denk dat dat er wel meer hebben gedaan.

Trouwens nog even over de crash van dean op zondag. Ik hoorde dat heel zijn pijp plat zou zijn en later reed hij gewoon weer. Was de pijp gewoon nog heel, of was er 1 geleend ofzo?
Ik dacht dat hij met de pijp van Debbie reed.
Van zijn eigen pijp zat de eindconus bij de tail compleet dicht.
 
Originally posted by -=MOL=-


Ik denk dat dat er wel meer hebben gedaan.

Trouwens nog even over de crash van dean op zondag. Ik hoorde dat heel zijn pijp plat zou zijn en later reed hij gewoon weer. Was de pijp gewoon nog heel, of was er 1 geleend ofzo?

hij heeft er daar 1 gekocht voor 150 euro alleen ff demper en ophanging over moeten zetten
 
Weet nie of deze opmerking al gemaakt is, maar ik vind het echt lelijk allemaal dezelfde zippies, ik bedoel dat de kleuren en bestickering, mag van mij well wat andere kleure combinaties doen, dan alleen maar geel rood oranje.
 
Originally posted by Joor



Nope, Roké team was met 3 man, allemaal niet rijdend. Inschrijfgeld word teruggestuurd.

Dat was niet bij alle teams zo.
Tobi Vandenberghe reed alleen de kwalificaties, werd gediskwalificeerd, maar kreeg zen geld NIET terug.
 
Originally posted by Mr Polini Evo
Weet nie of deze opmerking al gemaakt is, maar ik vind het echt lelijk allemaal dezelfde zippies, ik bedoel dat de kleuren en bestickering, mag van mij well wat andere kleure combinaties doen, dan alleen maar geel rood oranje.

't is een MALOSSI cup.... wat verwacht je dan ? :p
 
Originally posted by Nemus

Dat was niet bij alle teams zo.
Tobi Vandenberghe reed alleen de kwalificaties, werd gediskwalificeerd, maar kreeg zen geld NIET terug.

Tobi reed 2 rondjes en toen braken zijn carters in 2en. Verder weet ik het ook niet :)
 
Originally posted by Nemus

Dat was niet bij alle teams zo.
Tobi Vandenberghe reed alleen de kwalificaties, werd gediskwalificeerd, maar kreeg zen geld NIET terug.

Logisch hoor,

Tobi was door de keuring en brak z'n carters. Toen had ie maar 1 kwalificatie gedaan, terwijl je er twee moet rijden. Helaas dus, maar wel goed te verklaren.
 
effe verduidelijken...

ik reed enkele rondjes in de trainingen toen mij carter brak...

ik belde naar brugge om nieuwe carters uit te frezen (malossi cilinder) en ze te brengen...

tegen organisatie vertelde ik dat ik allicht niet tijdig zou klaarraken... no prob zeiden ze...we vinden wel iets...

toen mijn scoot savonds weer compleet samen stak...zeiden ze dat ik niet kon meedoen daar ik minimaal 2 rondes moest gereden hebben in chronosessies...

ik vroeg mijn geld terug en dat bleek een probleem..

maandagochtend heb ik een mail gestuurd met een bestelling en de vraag om mijn geld integraal terug te storten of dat ik anders mijn bestellingen elders zou plaatsen..

dan kon het ineens wel..

maar ja...regels zijn regels....(alhoewel ik nergens een race-regelement gezien heb - enkel een techn regl.)

maybe next year better luck

ps..ik was dit jaar toch al een goede 5 sec sneller...thx to vf racing
 
Originally posted by Scooterrace
ps..ik was dit jaar toch al een goede 5 sec sneller...thx to vf racing
Hmm, dat is niet niks. Wat was je rondetijd dit jaar dan?

Wel lullig dat ze je na al die moeite niet meer mee hebben laten doen.
 
1027637750-Team deforce.jpg
 
Back
Top