Pics Spa

het was echt v@ :)
maarjah toch wel met wat meer man de volgende keer daar gewoon flink gaan trashen :)
beter doet dan iedereen een polini shirt aan ofzo
en dvo is echt niet goed wijs met zijn kever flits aksie :)
 
Originally posted by DvO


Ik vond ze wel vet :rolleyes:

Mja, volgende keer neem ik dus bakstenen mee om kevers te bekogelen ofzo

Je kan beter jorick meenemen en wat kannetjes benzine :p


Originally posted by lenno


Die actie van je om 03:00 uur ofzo was ook wel aardig ziek hoor Danny.

Kevers flitsen langs de kant. 8P

Hey, dat heb ik in nederland weleens gedaan :)

Originally posted by Sjoerdyo
Waarom gediskwalificeerd?

De meesten omdat ze ipv een malossi ontsteking een hpi ofzo hadden.

Verder ook omdat er aan frames gelast was en daardoor de constructie veranderd was ofzo. Erg lame allemaal. |(
 
Originally posted by Razma


sommigen hadden geen handschoenkastje... gingen ze ook over zeiken

:eek: :eek: :eek: :eek:

Hooooo, die had ik nog niet gehoord. Dat vind ik nog de trieste van allemaal...
 
't is gewoon té absurd... vorig jaar reden er een aantal met Hebo manston zelfs... maar nu moest alles plots 100% perfect zijn
 
Originally posted by Razma
't is gewoon té absurd... vorig jaar reden er een aantal met Hebo manston zelfs... maar nu moest alles plots 100% perfect zijn

Ja, ze zijn zeker stricter (schrijf ik dit woord goed???) geworden..

Dat je niet mee mag doen ivm een HPI ontsteking kan ik aan de ene kant wel begrijpen. Dat staat gewoonweg in de regels. Dat ze de regels beter naleven dan de vorige jaren had alleen niemand rekening mee gehouden.

Maar, dat je voor het missen van dat handschoenenvak ding niet mag rijden, dat vind ik ook dikke mierenneukerij.

Maarja, joor doet volgend jaar mee op de typhoon, dus dan komt het allemaal goed :p
 
ivm die ontsteking.... ok.. dat zijn reglementen, agree...

maar als de hoofd van technische commissie zegt dat je na montage vna de juiste ontsteking nog mag trainen in de laatste klasse... en uiteindelijk is alles volgens reglement en mag je van andere personen weer niet meer trainen... enzo...
 
Dat is dus ook een reden waarom ik daar niet zou rijden met malossi. Ik vind het gewoon vete bullshit dat alles van malossi moet zijn (ok ok zijn de reglementen). En dat ze dan ook nog gaan zeiken over handschoenen kassies en dat je frame verlast is gaat natuurlijk nergens meer voer. Ik neem aaan dat ze dat alleen bij 1-lingen deden en nniet bij de teams zeg maar die met meer mensen kwamen. Die mochten natuurlijk wel doorgaan.
 
Originally posted by Alexander
Dat is dus ook een reden waarom ik daar niet zou rijden met malossi. Ik vind het gewoon vete bullshit dat alles van malossi moet zijn (ok ok zijn de reglementen). En dat ze dan ook nog gaan zeiken over handschoenen kassies en dat je frame verlast is gaat natuurlijk nergens meer voer. Ik neem aaan dat ze dat alleen bij 1-lingen deden en nniet bij de teams zeg maar die met meer mensen kwamen. Die mochten natuurlijk wel doorgaan.

Nope. Roke was met 2 scooters. Ge en Kees. Kees mocht niet rijden ivm frame geloof ik, of hij moet ook een hpi hebben gehad, maar dat weet ik niet.

Originally posted by Joor


Nee, zondagochtend ik en Orhan.

Ik doelde meer op de week voordat ik en orhan arriveerden :)
 
Originally posted by Alexander
Dat is dus ook een reden waarom ik daar niet zou rijden met malossi. Ik vind het gewoon vete bullshit dat alles van malossi moet zijn (ok ok zijn de reglementen). En dat ze dan ook nog gaan zeiken over handschoenen kassies en dat je frame verlast is gaat natuurlijk nergens meer voer. Ik neem aaan dat ze dat alleen bij 1-lingen deden en nniet bij de teams zeg maar die met meer mensen kwamen. Die mochten natuurlijk wel doorgaan.


Nope, Roké team was met 3 man, allemaal niet rijdend. Inschrijfgeld word teruggestuurd.

Ik denk dat de Nederlanders gewoon te laks zijn geweest. Ikzelf ook. Heb de reglementen niet doorgelezen en heb een puntlasje over het hoofd gezien... Helaas, maar ze hebben dit jaar speciaal voor de Nederlanders de regels meegestuurd.
 
Originally posted by r-ox
dean heeft zefs daar nog een eprom en een speedpijp moeten kopen om mee te mogen doen

Ik denk dat dat er wel meer hebben gedaan.

Trouwens nog even over de crash van dean op zondag. Ik hoorde dat heel zijn pijp plat zou zijn en later reed hij gewoon weer. Was de pijp gewoon nog heel, of was er 1 geleend ofzo?
 
Back
Top