[Pics] NK brommersprint @ Jubbegea

RobS: Die sprinter van van Schie mag dan misschien 30 kg wegen, maar de bestuurder zelf stond me nog te vertellen dat hij zelf 87.5(!!!)kg weegt ;)

Verder ben ik ook VOOR zelfbouw in de scooterklasse, het gaat net weer iets verder, en net als een crimineel tegenwoordig moet je de gaten van het regelement kennen om aan de top te komen, er staat nergens dat het niet mag...

Hetzelfde voor de pro stock klasse, mag maximaal @ Jobbegea 6 versnellingen hebben, maar er staat nergens dat het geen automaat mag zijn ;) (denk scooter)

De heren van van Schie hadden ook een 16 jarig mannetje(of jonger, daar letten ze ook niet op!) op die sprinter kunnen zetten en in de 6 seconden kunnen gaan rijden omdat ze dan nog weer 20 of 25 kg's minder wogen, dus ik denk dat we nix te klagen hebben over Jobbegea behalve de ELF lozers :D

grtzz.
 
RobS: je testbank theorie klopt niet, maar laten we het maar on-topic houden.. Het lijkt mij ook het eerlijkst dat er aparte klasses komen maja wie ben ik?> :p
 
Als het goed is komt er van mijn kant een DVD die echt (BIJNA) alle scootersprints erop heeft, van 3 verschillende punten, dit is een dvd waarvan de film zo over gezet is op dvd, dus nix geen knip en plakwerk enzo, verdere details komen nog ;)

grtzz, Jacco.
 
Originally posted by JaguaRox
Toch nog ff een aanvulling...:$

Van Schie sprinter: 37kg / 16pk
NRG de Jager: 63kg / 22,4pk

Maar ik vraag me nog een ding af, ik vroeg 3 weken geleden aan Xander wat voor pk's ze meten. Hij zei toch duidelijk KRUKAS PK's.

En John vertelde me vanmiddag dat ze achterwiel PK's meten...

22,4 is wel erg veel, ook al weet ik waar de geheimen liggen van de Jager.

Ze meten achterwiel pk's
 
Originally posted by Jacco
Als het goed is komt er van mijn kant een DVD die echt (BIJNA) alle scootersprints erop heeft, van 3 verschillende punten, dit is een dvd waarvan de film zo over gezet is op dvd, dus nix geen knip en plakwerk enzo, verdere details komen nog ;)

grtzz, Jacco.

Bruut :! is ie te koop ofiets?
 
jah, er kunnen idd verschillende dingen mee gedaan worden, ik denk idd op een snelle server dat het niet te lang duurd, of anders een lijntje opzetten onder die hards die de dvd telkens doorstuurd naar elkaar, zodat iedereen 'm kan zien (teamworkbuilding:p)

zoals gezegd, meer info komt;)

greets.
 
Hoi

Jubega was great. I have seen many people there. I have been the one guy with the black "etnies" Cap. hmm ich have 3 or 4 vids and pics. But i must first upload they. I have Pics from koopmans too which looks very good :D.

I am happy when we will come again to koopmans. It´s a great shop ;) and the people there are to nice. Not like the "twins" people. Ok i know only this guy who has mail me but he dont has write a real signatur. Thats the reason why i dont the man.

PS: Great pics and vids. I have DL many pics and all vids ;) :D. Iam on 2 or three 3 pics to see. :D
 
Rizy_D

nice to hear you liked the Jubbega sprints.

But I disagree with you about Twins, they are very nice guys and prepared to help others...

I would like to see your video's...
 
Zet dat apparaat eerst maar eens op mijn bank,de bank waar de rest ook op gestaan heeft....................
-:-
PS: 22,4 is heel goed mogelijk,maar eerst zien.





QUOTE]Originally posted by JaguaRox
Toch nog ff een aanvulling...:$

Van Schie sprinter: 37kg / 16pk
NRG de Jager: 63kg / 22,4pk

Maar ik vraag me nog een ding af, ik vroeg 3 weken geleden aan Xander wat voor pk's ze meten. Hij zei toch duidelijk KRUKAS PK's.

En John vertelde me vanmiddag dat ze achterwiel PK's meten...

22,4 is wel erg veel, ook al weet ik waar de geheimen liggen van de Jager.
[/QUOTE]
 
en wat is op jou bank het meest gehaalde aantal pk's??


Zet dat apparaat eerst maar eens op mijn bank,de bank waar de rest ook op gestaan heeft....................
-:-
PS: 22,4 is heel goed mogelijk,maar eerst zien.
 
Originally posted by RobvdZande
en wat is op jou bank het meest gehaalde aantal pk's??

Was het niet 21,6 met de Beta? Dan zit Rudi er eigenlijk nog best ver onder, terwijl ie de beschikking heeft over dezelfde pijp en die score staat er al best lang eigenlijk.
 
Originally posted by RobvdZande
en wat is op jou bank het meest gehaalde aantal pk's??

Was het niet 21,6 met de Beta? Dan zit Rudi er eigenlijk nog best ver onder, terwijl ie de beschikking heeft over dezelfde pijp en die score staat er al best lang eigenlijk.
 
Hmmmmm het hoogste op mijn bank,ik vind dat niet zo belangrijk eigenlijk.Snap ook niet waarom anderen wel.....?
Gaat mij meer om het claimen van die 22,4.
Wil ik wel graag zien op de bank waar de meesten op hebben gestaan.
Dan hebben ze nml een mooie vergelijking tot hun eigen scoot.
Maar goed das mijn mening.
Euh ruuds scoot?
Met ruud zijn scoot komt het wel goed,voor nu vind ik de uberbrute opname van dat ding interessanter dan het topvermogen.
-:-
PS: let op xanders sr met de meeting,die zal heel strak lopen.............
 
Tztztz, the Rizy_D :)...
Yeah, i was with him at Jubbega. The Videos will be uploaded by scooter-attack.com on the main page. You´ll see them in a couple of days.
Next time we´ll be in Netherland again and next year on ourselves in Jubbega *hoho* *smile*...

See u and have a sunny day


Ciao Carsten

Cya Sprengmeista
 
Originally posted by Sprengmeister
Tztztz, the Rizy_D :)...
Yeah, i was with him at Jubbega. The Videos will be uploaded by scooter-attack.com on the main page. You´ll see them in a couple of days.
Next time we´ll be in Netherland again and next year on ourselves in Jubbega *hoho* *smile*...

See u and have a sunny day


Ciao Carsten

Cya Sprengmeista

if your sr is going to run like i imagine and you fix a light chasis you wont be very slow there :W
 
Back
Top