Piaggio zip E5 iget 3v onbegrensd zeer lage topsnelheid

Mijn piaggio zip e5 iget heeft topsnelheid van rond de 45 en ik voel dat hij daarna echt inhoudt waardoor hij niet harder gaat. Heuvel af gaat hij ook amper harder. Hij loopt perfect tot de 45 km dan begint hij te smoren.

Set up:
Standaard cilinder
Polini ECU ingesteld op mapping 1
Polini variateur met bijgeleverde variobus eb 7 gr rollen
Standaard koppeling / drukveer
Standaard uitlaat

Ik zou toch wel rond de 55 / 60 moeten halen lijkt me. Scooter is uit 2022 met 3000 km op de teller. Luchtfilter heb ik schoongemaakt. Ik heb geen idee wat het kan zijn.

Extra vraag: voorvork is er stukje uitgeweest voor vervangen contantslot na poging tot diefstal. Nu ben ik mijn remdruk kwijt. Maar hoe kan het dat deze ontlucht moet worden als ik het systeem zelf niet open heb gehad.

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Advertisement - register to remove this

yo man, heb je em al geprobeerd in map 2. op de site staat dat je daar die uitlaat voor nodig hebt maar das hlml niet zo. als het goed is gaat ie in map 2 beter rijden.

maar houd me op de hoogte, of heb je het al gefixt?
 
Mijn piaggio zip e5 iget heeft topsnelheid van rond de 45 en ik voel dat hij daarna echt inhoudt waardoor hij niet harder gaat. Heuvel af gaat hij ook amper harder. Hij loopt perfect tot de 45 km dan begint hij te smoren.

Set up:
Standaard cilinder
Polini ECU ingesteld op mapping 1
Polini variateur met bijgeleverde variobus eb 7 gr rollen
Standaard koppeling / drukveer
Standaard uitlaat

Ik zou toch wel rond de 55 / 60 moeten halen lijkt me. Scooter is uit 2022 met 3000 km op de teller. Luchtfilter heb ik schoongemaakt. Ik heb geen idee wat het kan zijn.

Extra vraag: voorvork is er stukje uitgeweest voor vervangen contantslot na poging tot diefstal. Nu ben ik mijn remdruk kwijt. Maar hoe kan het dat deze ontlucht moet worden als ik het systeem zelf niet open heb gehad.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Map 2 moet je gebruiken voor 50cc, map 3 voor 80cc. 1 en 4 nooit gebruiken
 
Back
Top