This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

piaggio zip brom 72cc Malossi vsnaar

KB54

Member
Ik heb snel een vraagje heb een zip 72cc brom en men vsnaar moet vervangen worden wat zouden julie aanraden zou ik een malossi vsnaar kopen of een orginele? is een malossi vsnaar beter dan de orginele ?? zou men setup sneller of beter zijn met deze Vsnaar??

Ik heb een korte vraag, ik heb een Zip 72cc brom en de V-snaar moet vervangen worden. Wat zou Julie aanraden: moet ik een Malossi V-snaar kopen of een originele? is een Malossi V-snaar beter dan het origineel ?? zou men setup sneller of beter zijn met deze V-snaar??


Setup
72cc brom
Naraku nokkenas
Witte drukveer
6.1g rollen
 
Ik zou sowieso gele of zelfs rode drukveer erin doen ik ken mensen die zelfs paarse hebben op jouw setup v snaar zou ik of origineel kopen of een iets langere als ie langer is dan heeft ie een betere optrek een top omdat de snaar hoger in de vario komt
Post automatically merged:

Niet breder kopen dan wordt ie juist slomer
 
Hey bedankt voor het antwoorden is er veer verschil tussen witten en paarse drukveer welke zou het beste zijn en kunt ge een vsnaar link stuure da ik het kan bestellen dankje
Post automatically merged:

Hey bedankt voor het antwoorden is er veer verschil tussen witten en paarse drukveer welke zou het beste zijn en kunt ge een vsnaar link stuure da ik het kan bestellen dankje
 
Ik zou een trekveren setje kopen en dan rode proberen en dan gele drukveer alles van malossi natuurlijk en heb je een lang of kort carter
Post automatically merged:

Nou het verschil is dat de gele 40%sterker is dan origineel en de witte 20 %dus meer koppel en latere powerband dus betere optrek en top aangezien je 70cc hebt kan je blok meer toeren makkelijk aan
Post automatically merged:

welke carb en vario heb je enzo uitlaat?
Post automatically merged:

Deze v snaar voor kort carter https://www.k-parts.nl/v-snaar-piag...koedKybGx4Qk2o69lwY2Gz1SYmELdrC4aAhh3EALw_wcB
 
Last edited:
Ik heb een 4T 72cc B klasse
de uitlaat is nog standaard dit is mijn setup

Setup
72cc brom
Naraku nokkenas
Witte drukveer
6.1g rollen

heb vandaag malossi mutivar besteld
voor de rest zou ik het eig niet weten de carb is nog standaard ik zal dan gele drukveer kopen met rode trekveertjes ?
 
6,1 gram rollen js wel te licht minimaal 6,5 tenzij je malossi torque driver hebt
Post automatically merged:

Ja optrek wordt sowieso veel beter ik zou zeker 6,5 gram rollen proberen dan ga je zeker richting 80
 
En witte/ groene trekveren set allebij proberen kijken welke beter rijdt

Edit groene is waarschijnlijk het beste die eerst proberen alleen naar wit als he voelt dat je overtoeren maakt en niet alles tegelijk doen eerst de malossi multivar dan de rollen dan de gele drukveer en dan de groene trekveren stel dat na het testen van de groene trekveren je top en optrek minder wordt dan de witte proberen.

Natuurlijk niet de varioring van de muktivar gebruiken gwn alleen de gladde bus
 
Last edited: