Piaggio zip 4t 2v brom opvoeren

Zip0344

New Member
Goedendag mijn piaggio zip 4takt 2v brom
Loopt momenteel met moeite 60kmh en ik zou hem graag tussen de 70 en de 75 willen laten lopen er zit geen malossi multivar in wel een onbegrensde cdi en weet niet hoeveel gram rollen erin zitten maar wie o wie kan mij helpen scooter trekt wel zonder dip door naar 50 55 maar daarna met moeite 60 65 kmh
 
Advertisement - register to remove this

Het liefst doe ik er nog geen 80cc in omdat ik dat niet meteen nodig vind ik wil eerst alles uit deze 50cc te halen jonge die ik ken heeft ook gewoon een 50cc maar haalt wel 78 op de teller en 75 op gps maar zelf weet hij niet wat voor setup erin zit
 
Het liefst doe ik er nog geen 80cc in omdat ik dat niet meteen nodig vind ik wil eerst alles uit deze 50cc te halen jonge die ik ken heeft ook gewoon een 50cc maar haalt wel 78 op de teller en 75 op gps maar zelf weet hij niet wat voor setup erin zit
Jij kan het wel niet nodig vinden, daar denkt je scooter toch echt anders over. 80cc is toch een must om zo'n 4takt naaimachine een beetje vooruit te krijgen. Anders trap je er een 2takt blok onder wat je alleen hoeft te ontgrenzen en dan ga je ook 80...
 
Back
Top