ja, maar dat is bij carburatie (brandstof, "voeding", zo je wilt)-problemen..
jij heb het "ademhalingssysteem" los gehad, dat moet je eerst fiksen en niet andere methoden aangrijpen om hem kost wat kost aan te krijgen (en er dan achter te komen dat het toch verkeerd zat!)
Ja snap ik sorry voor het ongemak ik zie dat jullie erg jullie best doen ik ga nieuwe pakkingen halen en zorgen dat alles erop hoort gezet en dus ook nog een keer kijk of hij goed op tijd staat en nadat ik alles heb gedaan voor de zekerheid de vacuüm checken met een vacuüm meter en moet die dan in de bougie gat ?
Dus mijn probleem is Gwn de vacuüm als ik een vacuüm pomp koop moet ik die dan aansluiten op de bougie ?
Post automatically merged:
Ja snap ik sorry voor het ongemak ik zie dat jullie erg jullie best doen ik ga nieuwe pakkingen halen en zorgen dat alles erop hoort gezet en dus ook nog een keer kijk of hij goed op tijd staat en nadat ik alles heb gedaan voor de zekerheid de vacuüm checken met een vacuüm meter en moet die dan in de bougie gat ?
Je bedoelt een compressie meter denk ik . Zitten adapters bij voor in je bougie gat te draaien , en daar sluit je de meter op aan . Maar zorg eerst zoals je al zegt dat je de pakkingen vernieuwd , en het spul op tijd komt te staan. Kijk ook of je ergens een moment sleutel kunt lenen , of kijk of je er een kunt kopen .
Je bedoelt een compressie meter denk ik . Zitten adapters bij voor in je bougie gat te draaien , en daar sluit je de meter op aan . Maar zorg eerst zoals je al zegt dat je de pakkingen vernieuwd , en het spul op tijd komt te staan. Kijk ook of je ergens een moment sleutel kunt lenen , of kijk of je er een kunt kopen .