Piaggio zip 2000

Advertisement - register to remove this

Is zo ook lastig te zeggen , onderhoud zelf gedaan , of laten doen , en waarom dan niet de voor rem repareren .
Komen dus nog kosten bij , KAN zijn : remklauw/ hoofdcilinder ( bij handvat) , en dan opletten of de schijf nog dik genoeg is .
En als je een proefrit gaat maken , opletten of de motor koud is , of afspreken dat hij niet voor die tijd gestart wordt/is . Olie peil als eerst eruit draaien , peilen en kleur olie bekijken .
Met starten , opletten of hij veel rookt , en of hij tijdelijk versneld stationair loopt , en daarna terug zakt naar stationair. En een flink stuk rijden zodat hij goed warm is , kun je kijken , of hij bij stoppen mooi stationair blijft lopen , zonder rare geluiden. Banden , profiel bekijken , en of alle verlichting het doet . Ook even op de vering , voor en achter letten of hij zonder rare geluiden in /uit veert.
 
Die zou ik maar niet kopen :
Staat geregistreerd als : ZNEN ( dus klopt al geen Reet van die Scooter ).
Type : ZN50QT-30A
Aantal Eigenaren : 16
Check het zelf eens bij de Site van de RDW. (gratis ).
 
De zak met gereedschap op foto drie zegt genoeg.
Net zoals de kentekenplaat. Zit "vast" met kabelbandjes. Dit zegt al iets over het onderhoud/behoud van de scooter.
Wat mij meer zorgen baart is het volgende: op foto 3 is ook te zien dat de scooter behoorlijk scheef staat.
Dit doet mij vermoeden dat deze "mooie" scooter enige (val)schade heeft ondervonden...
Op foto 6 zie ik dat er blauwe verf over de carter gespoten/gesprenkeld zit, velg beschadigd en de achterband naar de knoppen is.
@Jaapotten er is maar een advies: weglopen, weglopen en nogmaals weglopen...
Edit: voorrem doet het niet en het zadel zit los.
En dan nog € 950,- durven te vragen......................
 
Last edited:
Back
Top