Piaggio voorvork :(

Gizmotreme

ouwelul
Hey

Ik ben bezig met mijn voorvork. omdat die niet meer veert. wat normaal is bij die pleuris dingen :( wat ken ik het best doen ? sparen voor een nieuwe Of ken ik um beter reviseren ? doet die het daarna dan ook goed of krijg ik over een maand weer dat die vast zit ? en als ik voor een nieuwe vork gaan kijken wat is dan redelijk betaalbare voorvork ? Ik heb trouwens nu een sebac voorvork erin zitten :(

Advertisement - register to remove this

tmaakt nix uit of je hem onderhoud...gaar wordt tie toch wel...

Het zou ook mooi zijn al kon je andere poten in je kroonstuk zetten, maar nee, dat moet weer allemaal uit 1 geheel bestaan :'(

iemand die ik ken heeft ook een runner en die spuit gewoon een beetje vaseline spray op de stang van de voorvork die inveert en dan veert ie weer ff goed, maar dit moet je wel om de 2 weken of om de maand herhalen !

Ja precies, mijn voorvork doet het ook nog gewoon. dus heen en weer gaan. alleen hij komt niet meer terug omdat de druk weg is. Nu hebik geprobeerd de binnenpoter eruit te halen maar dat lukt niet.

Ik wacht nog op een foto van karoshi. :)

gewoon iedere week wat wd40 ertussen,bespaart je bakken
met geld,k zeg niet dat hij het dan wel goed doet maar het is gewoon sonde kun je wel wat vettere dingen voor kopen!!

en anders gewoon niet op niet geasfalteerde wegen rijden
haha

Back