Omgelaste voorvork piaggio zip

Advertisement - register to remove this

Kerel, gewoon proberen, er is maar 1 manier om dat te leren en te kunnen en dat is gewoon doen.

Ik zou eerst gewoon een paar buizen halen uit de staalbak bij je lokale oud ijzer boer en daarmee oefenen.

Lekker bezig!
 
Neem er gelijk een hele goeie ziektekostenverzekering bij, het is toch tijd om deze te herzien voor 1 jan 2023.

Persoonlijk vind ik het onverantwoord dat iemand aan een vork gaat lassen en eerst moet gaan oefenen met een stel buizen!

Maar goed, iedereen doet wat hij zelf wilt, je bent tenslotte 24 volgens je gegevens die je gaf bij het aanmelden op dit forum...
 
Kerel, gewoon proberen, er is maar 1 manier om dat te leren en te kunnen en dat is gewoon doen.

Ik zou eerst gewoon een paar buizen halen uit de staalbak bij je lokale oud ijzer boer en daarmee oefenen.

Lekker bezig!
Vind dan zelf eerst mee gaan rijden / testen , ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik een voorvork verkoop waar een ongeluk mee gebeurt door dat de vork breekt met alle gevolgen van dien .
 
Vind dan zelf eerst mee gaan rijden / testen , ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik een voorvork verkoop waar een ongeluk mee gebeurt door dat de vork breekt met alle gevolgen van dien .
100%, maar dat er nog mensen zijn die, à la Pipi Langkous, roepen van ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk wel dat ik het kan, dat is iets wat ik wel kan waarderen.
En dat is ook iets wat je moet toejuichen vind ik.
Maar inderdaad veiligheid voorop.
Gewoon oefenen en lekker rommelen in de schuur +100!
 
dat word dan zelf lassen opnieuw, kan mss winst pakken
Vooral doen als je geen verstand hebt van lassen en dit zelf ff denkt op te lossen. Begin maar eens met een bus draaien en die in de vork te persen want dit is natuurlijk vragen om problemen. Als je er nou 0,0 verstand van hebt koop dan gewoon een goede vork en denk niet dat je een of andere wheeler dealer bent die overal geld op gaat verdienen. Koop iets goed en huil 1x en dat is tijdens het betalen....
 
Om dit netjes te maken zal je de las er uit moeten slijpen, en dan kom je ineens een paar centimeter te kort. Moet je er een stukje buis tussen lassen. Heb je ineens 2 lasnaden. En krijg het maar eens netjes recht.
 
Back
Top