Ga ik doen !Kerel, gewoon proberen, er is maar 1 manier om dat te leren en te kunnen en dat is gewoon doen.
Ik zou eerst gewoon een paar buizen halen uit de staalbak bij je lokale oud ijzer boer en daarmee oefenen.
Lekker bezig!
Vind dan zelf eerst mee gaan rijden / testen , ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik een voorvork verkoop waar een ongeluk mee gebeurt door dat de vork breekt met alle gevolgen van dien .Kerel, gewoon proberen, er is maar 1 manier om dat te leren en te kunnen en dat is gewoon doen.
Ik zou eerst gewoon een paar buizen halen uit de staalbak bij je lokale oud ijzer boer en daarmee oefenen.
Lekker bezig!
100%, maar dat er nog mensen zijn die, à la Pipi Langkous, roepen van ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk wel dat ik het kan, dat is iets wat ik wel kan waarderen.Vind dan zelf eerst mee gaan rijden / testen , ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik een voorvork verkoop waar een ongeluk mee gebeurt door dat de vork breekt met alle gevolgen van dien .
Vooral doen als je geen verstand hebt van lassen en dit zelf ff denkt op te lossen. Begin maar eens met een bus draaien en die in de vork te persen want dit is natuurlijk vragen om problemen. Als je er nou 0,0 verstand van hebt koop dan gewoon een goede vork en denk niet dat je een of andere wheeler dealer bent die overal geld op gaat verdienen. Koop iets goed en huil 1x en dat is tijdens het betalen....dat word dan zelf lassen opnieuw, kan mss winst pakken
Een zip heeft een standaard telescoop voorvork. Daar plaatsen ze dan een SP mono voorvork in.Wat is er mis met een normale Zip voorvork? Hij komt kant en klaar uit de fabriek.