omgelaste gianelli shot en racevario op morini

Erwin280

Well-Known Member
hey ik heb een omgelaste gianelli shot gekocht en binnekort ook nog een racevario maar dat afstellen benk nie zo'n kei in. Kunnen jullie mij in ieder geval een shop in de goede richting geven. Het is een sr2000 (morini blok) en hij is opgevoert gemaakt dmv begrenzers weggehaalt.

Verder is alles standaard behalve de sproeier dan das sproeier 85 die er nu in zit.

Welke vario is het beste. Heb gehoort dat malossi goed is maar snel slijtage?

En welke vario is het beste dacht malosssi maar heb gehoort dat dat snel verslijt?

Ik wil dus een racevario en een omgelaste gianelli shot monteren.
kunnen jullie richting geven van : drukveer, rollen, sproeier, (Moeten trekveren ook)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

had al de search gebruikt morini, gianelli shot, omgelaste gianelli shot, morini uitlaten, gianelli shot op morini. Vario heb ik kunnen vinden maar das in tegenstelling met een andere uitlaat of weer alleen een begrenste scooter waarvan ie de vario moet vervangen. Heb al heel wat gesearch maar niet de juiste duidelijkheid gevonden.
En een morini is weer een ander blok als een minrelli ofsow dus daar klopt de afstelling ook weer niet gelijk ook al heb je dezelfde setup. Ik vraag gewoon een richting van welke rollen enz. ong. zodat ik in ieder geval een goed begin kan maken en verder zelf wat fijner kan afstellen.
 
mja , het is een kwestie van zoeken , rollen, trekveren etc. , drukveer zou ik std laten.

het is gewoon proberen , je kunt wel elke keer gaan vragen maar koop gewoon eens een paar gewichten en probeer wat , koop bijv. van 3,5 gram tot 5 gram en expirimenteer
 
ja maar ik zou bijv mijn god niet weten of ik er zwaardere of lichtere rollen in moet doen dan zit ik met 8 te testen terwijl er misschien wel 3 in moet snap je. Daarom vraag ik het altijd ff. Drukveer zo laten dus trekveren ook nog nooit mee gewerkt.
 
Back
Top