Voorvork piaggio nrg

DQVEE

Member
Hallo,

Ik heb ern piaggio nrg mc3 met een mc1/2 blok en mijn voorvork is aan vervanging toe.
Ik zit dus een beetje op internet te kijken naar een nieuwe maar kom er een tegen van ebr en die geven aan dat die voor mc2 is.
Zit er tussen de mc2 en mc3 voorvork verschil of is dat dezelfde?
 

Attachments

  • IMG_0186.png
    IMG_0186.png
    168 KB · Views: 9
Advertisement - register to remove this

Die vorken zijn hetzelfde, de vorken van de nieuwere Runner RST en NRG Power die kun je ook monteren maar die kwaliteit is om.te janken en zitten vaak snel vol spelïng. Sebac is een super fijne voorvork die ook goed doet wat je verwacht
 
Heb er gister nog 1 omgewisseld bij mn eigen scooters. Malossi f32s past ook in beide zonder aanpassingen en de originele idem dito. Wat zou je moeten aanpassen volgens datgene wat je had gelezen?
 
Dus mijn 13 inch velg met 3 punts schijf kan in runner vork en die is plug and play in mijn nrg frame?
Runner en NRG zijn op paar kleine verschillen in het frame voor de kappen bijna hetzelfde. Alleen de ene watergekoeld en de andere luchtgekoeld. Verder passen heel veel onderdelen zo op de ander
 
Runner en NRG zijn op paar kleine verschillen in het frame voor de kappen bijna hetzelfde. Alleen de ene watergekoeld en de andere luchtgekoeld. Verder passen heel veel onderdelen zo op de ander
Maar dat zal best maar ik zoek een voorvork waar ik mijn eigen velgen kan behouden ivm remschijf en spatbord etc
 
Back
Top