Piaggio voorvork :(

Gizmotreme

ouwelul
Hey

Ik ben bezig met mijn voorvork. omdat die niet meer veert. wat normaal is bij die pleuris dingen :( wat ken ik het best doen ? sparen voor een nieuwe Of ken ik um beter reviseren ? doet die het daarna dan ook goed of krijg ik over een maand weer dat die vast zit ? en als ik voor een nieuwe vork gaan kijken wat is dan redelijk betaalbare voorvork ? Ik heb trouwens nu een sebac voorvork erin zitten :(

Advertisement - register to remove this

Heb zelf nooit ervaring mee gehad, maar het lijkt mij dat dit een terug kerend probleem is tenzij je het goed onderhoud. Dit lijkt me niet zo'n probleem als je tevreden bent met de prestaties van je vork.
Als je niet te vreden bent met je vork kan je inderdaad beter door sparen. Het probleem is denk ik alleen dat de enige goede veer de fs32 is en dat kost wel wat.

ik heb een buzetti voorvork en die bevalt me wel, dingen zijn niet zo duur als b.v malossi en toch beter als die originele kut dingen..
verder weet ik dat tim geen goeie ervaringen met deze voorvork heeft :)

/me heeft een hobo voorvork...

Ding komt uit frankrijk. Is veel beter dan buzetti en ebr en is geen upsd ding meer... Zit er nu al wel hele tijd onder en nog geen lekkage of iets dergelijks. Ding was ook best goedkoop. 400 piek in de tijd... is iets van 200 eurootjes toch???

Moest je foto of meer info willen pm me maar... Heb ze nog nergens anders gezien dus redelijk exclusief ;)

Originally posted by gilera85
ik heb een buzetti voorvork en die bevalt me wel, dingen zijn niet zo duur als b.v malossi en toch beter als die originele kut dingen..
verder weet ik dat tim geen goeie ervaringen met deze voorvork heeft :)

Hmm, die vork hangt ook in ons project, en is nog slechter dan de standaard vork van m'n straatscoot...

Originally posted by Karoshi
/me heeft een hobo voorvork...

Ding komt uit frankrijk. Is veel beter dan buzetti en ebr en is geen upsd ding meer... Zit er nu al wel hele tijd onder en nog geen lekkage of iets dergelijks. Ding was ook best goedkoop. 400 piek in de tijd... is iets van 200 eurootjes toch???

Moest je foto of meer info willen pm me maar... Heb ze nog nergens anders gezien dus redelijk exclusief ;)
Zet gewoon alles wat je weet hier neer, ik denk dat er meerdere mensen geinteresseerd in zijn.

Ik wou me runner voorvork ook reviseren maar kreeg hem met geen mogelijkheid uit elkaar.
Dus maar een buzetti voorvork erin gedaan bevalt prima eigenlijk.
Maar al wil je echt goede veering moet je toch malossi nemen maar da kost ook wat dan...

Sommige mensen hebben alleen geen zin om een voorvork te kopen voor het bedrag waar anderen een complete scooter voor kopen...

Ik had gewoon 5 jaar geleden een F32s aan moeten schaffen, en die van Typhoon naar NRG mee moeten laten verhuizen... maarjah, achteraf :rolleyes:

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Sommige mensen hebben alleen geen zin om een voorvork te kopen voor het bedrag waar anderen een complete scooter voor kopen...

Ik had gewoon 5 jaar geleden een F32s aan moeten schaffen, en die van Typhoon naar NRG mee moeten laten verhuizen... maarjah, achteraf :rolleyes:

Dat is een keuze die je maakt...je kan natuurlijk ook de gulde middenweg keuze nemen...door een leuk alternatief te nemen i.p.v F32s en daarbij een leuke scooter:)

Back