Je hebt 2 opties:Ik heb geen zin om hun aan de neus te hangen dat ik hem wil opvoeren en dat ik zo alsnog mijn garantie kwijt raak.
I.p.v. opvoeren zal ik het vanaf nu hebben over aanpassingen aan het voertuig doen welke niet geheel origineel zijn...Ik vind Opvoeren dmv een Multivar een groot woord ... Topsnelheid win je bijna niets mee.
Toch wel een km of 5.Ik vind Opvoeren dmv een Multivar een groot woord ... Topsnelheid win je bijna niets mee.
5 km/h is precies genoeg zelfs. Helemaal omdat het mij alleen om trekkracht gaat.5 km is toch ook bijna niets?
Grootste verschil is juist op de top. Dat is een vermogenwinst van 10% trekkracht maakt geen merkbaar verschilEen Multivar geeft een beter Toeren verloop (ism Witte drukveer ), qua Top win je er bijna niets mee.
Helaas heb zijn iget's niet begrensd dmv een varioringHeb zelf sinds kort een Yamaha aerox e4 waar ook een begrenzer in de aanzuigbuis zat , vervangen voor een voca aanzuigbuis en dat scheelde echt enorm ! Je lambda pikt vanzelf op dat hij te arm loopt en spuit vanzelf meer brandstof in , ik ging ook met Max 40 de brug op , met die buis en verder alles origineel gewoon 47 ( wat de Max was ) zo’n buis kost nog geen 20 euro en geloof mij , dat doet meer dan de multivar alleen
Dus ... stel ... mijn Scooter loopt nu 100 Km/U.... en ik zet er een Malossi Multivar in ... en loopt dan 110 Km/u ???Grootste verschil is juist op de top. Dat is een vermogenwinst van 10% trekkracht maakt geen merkbaar verschil
Heb ik het over een vario ring dan ?Grootste verschil is juist op de top. Dat is een vermogenwinst van 10% trekkracht maakt geen merkbaar verschil
Helaas heb zijn iget's niet begrensd dmv een varioring