This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Piaggio evo minibike

Beter he, vakantie . Ziet er weer goed uit allemaal. Houdertje voor je aim is ook zeker netjes. Ik spreek je wel weer na de vakantie

Damn wat een mooi ding man,heb je dat CNC werk wel berekend kwa krachten enzo die erop komen.
Echt heel mooi ding respect voor je kunsten...
Suc6

Echt ongelofelijk veel respect hiervoor, petje af! T ziet er allemaal zeer professioneel uit, en het is nog mooi ook

Ga zo door! *D

ik vind dit toch wel een van de ziekste dingen die ik heb gezien kwa minibike's
alles is zo netjes, zo precies en zo perfect!! gewoon geen woorden voor
respect voor de makers hiervan

zo...in de vakantie aardig wat gedaan.

-uitlaat gemaakt(moet nog 1 deel waar ik hem opdeel maken)
-achter remtang houdertje gemaakt
-kabels aangesloten
-stepjes erop gemaakt

hij zit lekker...positie van de stepjes is zeker een vooruitgang..en omdat ze meer naar binnen zitten...wat minder last van de spieren

1 nadeel is dat het dubbele demper idee niet lukt aangezien ik niet uitkom met de uitlaat lengte(splitsen in 2 tailpipes heeft wat ruimte nodig die er niet is)
maar daar komt nog iets leuks voor met de tijd!

hier de foto's:

groeten

sprinten is leuk..maar minibiken is op echt circuit met bochten..meer mijn ding.

ben volop motorfan etc...en zeker de motorsport.

vind sprinten zeer tov..en zou wel iets willen bouwen..maar je kan niet alles!..

groeten

tx voor de leuke reacties!!

@ stage de nodige onderdelen gesneden d.m.v. waterstraalsnijden.

mega relaxed want het ziet er zeer netjes uit en het is gelijk te polijsten.

ik heb de frameplaten / remtanghouders / en de voetsteunen (met nr. 48 erin ) gesneden.

Reedijk Hydrauliek bedankt!

foto's:

sorry voor de foto's..kwam er net pas 8er dat het geheugen vol was en hij dus de grootte van de foto's aanpast...heirdoor zijn ze niet scherm en zeer klein.

van de week goede foto's!

Jeuzes wat een vet ding zeg...ontzettend veel respect hiervoor. Een van de beste projecten die ik hier heb gezien :winner: