Piaggio evo minibike

ik vind dit toch wel een van de ziekste dingen die ik heb gezien kwa minibike's
alles is zo netjes, zo precies en zo perfect!! gewoon geen woorden voor :)
respect voor de makers hiervan :)

zo...in de vakantie aardig wat gedaan.

-uitlaat gemaakt(moet nog 1 deel waar ik hem opdeel maken)
-achter remtang houdertje gemaakt
-kabels aangesloten
-stepjes erop gemaakt

hij zit lekker...positie van de stepjes is zeker een vooruitgang..en omdat ze meer naar binnen zitten...wat minder last van de spieren;)

1 nadeel is dat het dubbele demper idee niet lukt aangezien ik niet uitkom met de uitlaat lengte(splitsen in 2 tailpipes heeft wat ruimte nodig die er niet is)
maar daar komt nog iets leuks voor met de tijd!

hier de foto's:

2q1sc1y.jpg

2ymwvvn.jpg

40f7iqb.jpg

4hivqwz.jpg

2ppn1bk.jpg

2re76yp.jpg

4cnao79.jpg

groeten

Erg professioneel allemaal en super netjes vooral de afwerking van bepaalde onderdelen, toch vint ik het heel jammer dat je al deze moeite en al dat geld in een minibike stopt wat zou jij een vette sprinter kunne maken met al je kennis enz ik denk dat iedereen daar wel naar uit zou kijken hier. ik wens je erg veel succes en hoop dat we nog meer van je kunnen verwachten dan alleen je racer

sprinten is leuk..maar minibiken is op echt circuit met bochten..meer mijn ding.

ben volop motorfan etc...en zeker de motorsport.

vind sprinten zeer tov..en zou wel iets willen bouwen..maar je kan niet alles!..

groeten

tx voor de leuke reacties!!

@ stage de nodige onderdelen gesneden d.m.v. waterstraalsnijden.

mega relaxed want het ziet er zeer netjes uit en het is gelijk te polijsten.

ik heb de frameplaten / remtanghouders / en de voetsteunen (met nr. 48 erin ) gesneden.

Reedijk Hydrauliek bedankt!

foto's:

2jg7cqr.jpg

482kpkh.jpg

2rzs3lk.jpg

43zb9xv.jpg

4cdgx6r.jpg

2vv2y42.jpg

2ewis5h.jpg

4ibgfoz.jpg

4c1krh1.jpg

sorry voor de foto's..kwam er net pas 8er dat het geheugen vol was en hij dus de grootte van de foto's aanpast...heirdoor zijn ze niet scherm en zeer klein.

van de week goede foto's!

Jeuzes wat een vet ding zeg...ontzettend veel respect hiervoor. Een van de beste projecten die ik hier heb gezien :winner:

Back