weer een update,
zo..ff de wielen matzwart gespoten...en het een en ander gemonteerd.
de trekstarter passend gemaakt en het blok is totaal 195 (iets minder..193 oid) mm breed..van buitenkant trekstarter tot hart ketting.)
en zoals je altijd verwacht..kan het fout gaan..
zo nu dus ook...had dubbele waveschijven voor..maar die zijn zwevend..en dat geeft de schijf een 6mm extra..dus paste het voorwiel er niet meer tussen..
dit afgedraaid..(8eraf tever maar komt een nieuwe naaf) en nu zit hij er tussen.
nog moeilijk aangezien de diameter van de schijven ook groter zijn dus de blokken er moeilijker opgaan..
en de ophanging t.o.v. de vorkpoot moest ook verlengd worden.
dit alleen gedaan en ziet er zoals onderstaande foto's zo uit!
verder naast de schijven de 2 dempers binnen gehad!..word dus (aangezien kap een ducati model is..)een soort dubbele demper ala duc ( en zoals hank dus ook had..sorry voort na-apen hank!)
langs hank geweest om de concurrentiegraad te meten..en die is hoog!...
jongens zijn goed bezig!..petjes af!
uiteraard naar huis gegaan met 2 uitslagen voor mijn uitlaat...het was fout gegaan en die man had ze 2x gelaserd!.
verder alles op school klaargemaakt zoals plaatjes/busjes etc..zodat ik in de kerstvakantie eens flink kan beunen!.
en gister kwam de AIM rode teller binnen..kon een goede 2e hands kopen van ERWIN. maar geel vloekt bij rood filter/benzinekabel/schijven/bougiekabel etc.
eind deze vakantie zit hij helemaal in elkaar denk/hoop ik..
genoeg geluld..hier de foto's:
ontwerp van de frameplaat die ge-cnc'd word
tot na de kerstvakantie...fijne dagen!