Jjs._b
Well-Known Member
Ik denk dat je een paar gaten in dat luchtfilter moet boren voor extra luchttoevoer. Die bougiekleur is veels te wit. Zou beginnen met sproeier 95. En als die te groot is langzaam omlaag. Beter te grootte sproeier dan te klein vanwege warmlopersEr zit nu een originele zip luchtfilter op waar alleen dat ene begrenzer buisje ervan uit is gehaald.
Richting Welk maat sproeier moet ik gaan zitten?
Post automatically merged:
Maakt niet uit wat voor uitlaat eronder zit hij zou gewoon moeten starten, dit is duidelijk een brandstof probleem.Is mijn carburateur te groot? Beter 17,5mm ??
Wat gebeurt er als de uitlaat te hoogtoerig is? Bijv:
- for original and revised 70cc high-end cylinders
- high power output, wide rev band
- power even from low revs
- peak power at approx. 13500 - 14000 rpm (depending on setup)
Post automatically merged:
Een boutje in de vacuum slang kan wel voor nood, maar dat raadt je toch niet serieus aan als oplossing?? Straks staat hij ergens met zn scooter en wilt ie niet starten omdat jij hem geadviseerd hebt om de vacuum te beunen. Beter koop je gewoon een benzinekraantje kost hooguit 15 euro.Een hoogtoerige uitlaat heeft alleen nut bij een hoogtoerige cilinder dus hier niet van toepassing.
Als je carb overloopt sluit je vlotternaald dus niet goed af en loopt telkens heel.je blok vol benzine.
Hetzelfde doe je als je die 50ml er in gooit in principe. Als ie daarna niet doorpakt krijgt je cilinder dus geen benzine om te ontbranden.
Het vacuum zuigen en blaas verhaal snap ik niet helemaal maar het hoort alsvolgt te gaan. Jij zuigt aan je vacuumslang dat is de onderste van de 2 tuutjes op je benzine kraan. Zodra je dan de boel vacuum hebt moet er uit je benzineslang dus benzine komen.
Heb je wel een vacuum aansluiting op je carb ofzo zitten? Anders vacuum zuigen en bout in het slangetje kitten oid vervolgens 2 of 3x dubbelvouwen en een tyrip erom
Last edited: