milandevv
Member
ik had een nieuwe besteld maar die paste nietIk heb het idee dat de CDI/Bobine het probleem is , heb ik al vaker meegemaakt met Piaggio
ik had een nieuwe besteld maar die paste nietIk heb het idee dat de CDI/Bobine het probleem is , heb ik al vaker meegemaakt met Piaggio
Dan heb je de verkeerde besteld.ik had een nieuwe besteld maar die paste niet
was er een voor piaggio zip 2 takt mijn modelDan heb je de verkeerde besteld.
denk dat ik de oude type heb dan.. bouwjaar is 2005 dus moet dan even een cdi zien te vinden voor mijn bouwjaardaar heb je 2 Types in .
Ouder Type stekker , past niet in nieuwer Type Bobine/CDI... en Vise Versa
Er is een BEUN Manier / NIET mijn manier ... stekker er af knippen , en kabelschoentjs op de draden knijpen .
Kleuren staan vermeld op de CDI / Bobine ( in het Italiaans .. Rosso / Vergne/ Blanco ..)
ahh oke ik had die zwarte van k-parts besteld die paste niet.. zie wel een rode staan die ik nu ook hebEasy Parts ... of Zandri ...staat duidelijk vermeld hoe en wat / waarvoor , ook even de bouwtekening Checken.
K-Parts lult maar wat .
is er ook ergens bijv een video hoe je dat vervang met de bougiekabel en dop?Easy Parts ... of Zandri ...staat duidelijk vermeld hoe en wat / waarvoor , ook even de bouwtekening Checken.
K-Parts lult maar wat .
cdi had ik nog niet vernieuwd ontsteking welAls de ontsteking te laat is dan zal dat zeker de oorzaak zijn.
Als jij dat vaker heb meegemaakt bij Piaggio dan lijkt me dat de richting dat @milandevv het moet gaan zoeken.
Cdi heeft hij al vernieuwd dus ff de andere onderdelen checken.
ah oke maar jullie raden dus aan om cdi te vervangen? ook gelijk de bougiedop en kabel?Oh, had "nwe ontsteking" gelezen en concludeerde cdi.
ook gedaan ziet er nog goed uitIk zou een keer naar je membraam kijken.
sito plusWelke uitlaat zit erop je zippie?
Prop eruit ? Zo ja dan moet er een terugloop onder yasuni r (dure optie)sito plus
ja prop is eruit vriend van mij heeft zelfde setup ook met sito maar ervaart geen problemenProp eruit ? Zo ja dan moet er een terugloop onder yasuni r (dure optie)
Leovinci zx (goedkope optie)
Probleem opgelost.
Jou cdi/bobine & ontsteking zijn gewoon goed het is je uitlaat.
Vreemd ik heb namelijk ooit hetzelfde gehad zelfde setup toen een terugloop geprobeerd liep hij beterja prop is eruit vriend van mij heeft zelfde setup ook met sito maar ervaart geen problemen
ik zou het wel kunnen overwegen inderdaadVreemd ik heb namelijk ooit hetzelfde gehad zelfde setup toen een terugloop geprobeerd liep hij beter