Piaggio Zip 70cc houd in bij vol gas en ploft uit uitlaat.

daar heb je 2 Types in .
Ouder Type stekker , past niet in nieuwer Type Bobine/CDI... en Vise Versa
Er is een BEUN Manier / NIET mijn manier ... stekker er af knippen , en kabelschoentjs op de draden knijpen .
Kleuren staan vermeld op de CDI / Bobine ( in het Italiaans .. Rosso / Vergne/ Blanco ..)
 
daar heb je 2 Types in .
Ouder Type stekker , past niet in nieuwer Type Bobine/CDI... en Vise Versa
Er is een BEUN Manier / NIET mijn manier ... stekker er af knippen , en kabelschoentjs op de draden knijpen .
Kleuren staan vermeld op de CDI / Bobine ( in het Italiaans .. Rosso / Vergne/ Blanco ..)
denk dat ik de oude type heb dan.. bouwjaar is 2005 dus moet dan even een cdi zien te vinden voor mijn bouwjaar
 
Easy Parts ... of Zandri ...staat duidelijk vermeld hoe en wat / waarvoor , ook even de bouwtekening Checken.
K-Parts lult maar wat .
 
Easy Parts ... of Zandri ...staat duidelijk vermeld hoe en wat / waarvoor , ook even de bouwtekening Checken.
K-Parts lult maar wat .
ahh oke ik had die zwarte van k-parts besteld die paste niet.. zie wel een rode staan die ik nu ook heb
Post automatically merged:

Easy Parts ... of Zandri ...staat duidelijk vermeld hoe en wat / waarvoor , ook even de bouwtekening Checken.
K-Parts lult maar wat .
is er ook ergens bijv een video hoe je dat vervang met de bougiekabel en dop?
 
Als de ontsteking te laat is dan zal dat zeker de oorzaak zijn.
Als jij dat vaker heb meegemaakt bij Piaggio dan lijkt me dat de richting dat @milandevv het moet gaan zoeken.
Cdi heeft hij al vernieuwd dus ff de andere onderdelen checken.
 
Stator heeft 1 vast Montagepunt , dus moet altijd op tijd staan ( Mits het geen HPI oid is ) .
Stator is vervangen door Topicstarter , NIET de CDI/ Bobine,
Ik vraag mij nu af ,, als er gevraagd word hoe je een Filmpje kan vinden hoe een CDI en Bobinekabel kan vervangen ??
 
Prop eruit ? Zo ja dan moet er een terugloop onder yasuni r (dure optie)
Leovinci zx (goedkope optie)
Probleem opgelost.
Jou cdi/bobine & ontsteking zijn gewoon goed het is je uitlaat.
ja prop is eruit vriend van mij heeft zelfde setup ook met sito maar ervaart geen problemen
 
Back
Top