piaggio zip 70cc 2t

Status
Not open for further replies.

Miguel0

New Member
Hallo, ik heb een piaggio zip 2t met een black trophy top perfomance(70cc), dell'orto 17.5 carb, sito plus uitlaat.
Wat is de beste afstelling voor deze setup?
 
Advertisement - register to remove this

De 'beste afstelling' bestaat niet, afstellen is echt testen en nog eens testen, je kan 2 dezelfde scooters hebben met precies dezelfde setup en nog zal het verschillen in afstelling, ik had met dezelfde setup op een gilera stalker toen rond de 6.5gr rollen sproeier 72 en een groene drukveer, maar nogmaals dit zegt niks.
 
Jo wat is je setup
Nu heb namelijk zelfde als jou
Als je even Post 2 doorleest dan zul je begrijpen waarom je geen zak hebt aan TS zijn afstelling en je zult dus zelf moeten gaan testen. Geen enkel motorblok is/reageert hetzelfde als een ander motorblok. Ookal zijn de setups/onderdelen indentiek.
Misschien ook handiger als je de volgende keer je eigen topic aanmaakt i.p.v een 2 weken oud topic omhoog te trappen, daar heeft niemand wat aan.
 
Heb niks aan jou, vraag alleen wat ie nu heeft, zodat ik een beetje in de goede richting kan zoeken en vergelijken het gaat er niet om dat ik precies de dingen ga monter wat hij heeft.
 
Heb niks aan jou, vraag alleen wat ie nu heeft, zodat ik een beetje in de goede richting kan zoeken en vergelijken het gaat er niet om dat ik precies de dingen ga monter wat hij heeft.
Op die toon moet je al helemaal geen hulp verwachten. Succes ermee, maatje
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top