Pia: Speed Rep (tuned) vs Evo70 (tuned)

SRossi

Party On!
Het is voor een maat van me, hij wil beide cilinders, maar welke is het snelst na tuning? Zijn er nog nadelen en voordelen tov elkaar?

Greets
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by eneRgtje
die evo denk ik dus echt

Kom met argumenten kerel, heb je ervaring? heb je de cilinders langs elkaar gehouden en bekeken/berekent wat er aan te veranderen is ??!?? Of vind je evo TUNED gewoon sneller klinken als Speed Rep. TUNED
 
Ik vind dat je deze vraag niet echt kan beantwoorden.

1 punt staat zeker vast: ze gaan allebei hard;)

Iedereen die met deze cilinders rijden hebben ook weer een verschillende setup dus valt het niet te vergelijken.

BTW. Hier zijn al veeeel topics over geweest!

Greetz, Jeroen
 
Originally posted by Hugo


Kom met argumenten kerel, heb je ervaring? heb je de cilinders langs elkaar gehouden en bekeken/berekent wat er aan te veranderen is ??!?? Of vind je evo TUNED gewoon sneller klinken als Speed Rep. TUNED

dat weet ik niet zeker daarom zeg ik DENK IK leer lezen aub voordat je zo vel uit de hoek komt

en ik denk dat omdat ik veel goede dingen hoor over die evo
 
Originally posted by SRossi
Het is voor een maat van me, hij wil beide cilinders, maar welke is het snelst na tuning? Zijn er nog nadelen en voordelen tov elkaar?

Greets

zal elkaar waarschijnlijk niet veel ontlopen maar ligt idd aan de setup (uitlaat"/blok ?)
 
Originally posted by eneRgtje


dat weet ik niet zeker daarom zeg ik DENK IK leer lezen aub voordat je zo vel uit de hoek komt

en ik denk dat omdat ik veel goede dingen hoor over die evo

Wat hebben wij aan jouw wilde gokken? Dat kunnen we zelf ook wel hoor!

Idd al veel topics over geweest, maar dit gaat dus specifiek over SR Tuned VS Evo Tuned... Ik zou het niet weten. Met tuning zal je de cilinders iig op een zelfde niveau kunnen brengen, dan rest alleen de vraag welke kwalitatief beter is.
Is het btw voor pia of mina ook niet heel erg onbelangirjk om te weten? Misshcien is het wel zo dat de spoelpoorten van een Sr hoger liggen dan die van een Evo, maja dat weet ik dus niet, dat mag iemand anders gaan vertellen. En zo zullen er wel meer kleine vershcillen zijn, maar die kunnen dus met tuning naar een optimum wordne gebracht...

Ik denk dat er een aantal mensen zijn die gaan voor de Speed Replica...
 
ik zou een speed replica tuned nemen..

vanwege de betere garantie van malossi en tsjah ik ben malossigeil :)
 
EN je bent exclusiever...

kijk je koopt een cilinder van 7 a 800 gulden... wil je dan iets dat je buurjongen ook heeft? ik niet i.i.g.
 
Tuned is er zowiezo weinig over te zeggen welke beter/sneller is. Dan hangt het natuurlijk ook van de kwaliteiten van de tuner af.
 
Originally posted by Hans F.
Tuned is er zowiezo weinig over te zeggen welke beter/sneller is. Dan hangt het natuurlijk ook van de kwaliteiten van de tuner af.

en de gestelde eisen...
 
wat een LUL topic... hou toch op met dat vage gelul van welke is vetter na tuning... hoe kunnen wij dat nou weten .. we weten toch niet wat eraan gebeurt?? :| enne ik geloof zowieso niet in erge tuning van een cilinder .. cilinders zijn meestal al erg vet van zichzelf....

En afstellen is veel belangrijker dan tuning van je cilinder.....

dus beter kap je met dit gelul over welke is sneller en koop je een evo omdat die niet pingeld als je hem erop knalt en een speed wel.... en dan ga je eerst even een paar daagjes afstellen....

succes
:W
 
Sjoerdyo quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by eneRgtje


dat weet ik niet zeker daarom zeg ik DENK IK leer lezen aub voordat je zo vel uit de hoek komt

en ik denk dat omdat ik veel goede dingen hoor over die evo
--------------------------------------------------------------------------------



Wat hebben wij aan jouw wilde gokken? Dat kunnen we zelf ook wel hoor!

Idd al veel topics over geweest, maar dit gaat dus specifiek over SR Tuned VS Evo Tuned... Ik zou het niet weten. Met tuning zal je de cilinders iig op een zelfde niveau kunnen brengen, dan rest alleen de vraag welke kwalitatief beter is.
Is het btw voor pia of mina ook niet heel erg onbelangirjk om te weten? Misshcien is het wel zo dat de spoelpoorten van een Sr hoger liggen dan die van een Evo, maja dat weet ik dus niet, dat mag iemand anders gaan vertellen. En zo zullen er wel meer kleine vershcillen zijn, maar die kunnen dus met tuning naar een optimum wordne gebracht...

Ik denk dat er een aantal mensen zijn die gaan voor de Speed Replica...




De Speed Replica Is alleen voor PIA..!
 
Back
Top