Photoshop Contest 45: Mitsubishi lancer evo VIII

Hij was toch vorige keer winaar.. moet hij dan niet de poll make...
dacht ik iig altijd.. maja maakt eigenlijk niks uit.. mij iig niet!!

dus als iemand zich geroepen voelt..
 
nee iedereen mag de poll aanmaken hoor...als het maar niet te vroeg is ofzo. Mja ik zie dat niemand meer van plan is nog iets in te zenden dus...
 
misschein zijn er nog mensen die niet elke dag op het forum komen om dit topic te checken of de deadline verschoven is.. zateradg is meestal wel dé dag dat er nog inzendingen binnen komen.. liijkt me niet meer dan eerlijkdat je morge pas een poll maakt..
 
Xyntaxis said:
misschein zijn er nog mensen die niet elke dag op het forum komen om dit topic te checken of de deadline verschoven is.. zateradg is meestal wel dé dag dat er nog inzendingen binnen komen.. liijkt me niet meer dan eerlijkdat je morge pas een poll maakt..

doen ze tyog mee aan de volgende contest?
ik heb vorige poll gemaakt nu mag iemand anders het doen. btw die golf heeft wel ff klote hoek
 
Xyntaxis said:
misschein zijn er nog mensen die niet elke dag op het forum komen om dit topic te checken of de deadline verschoven is.. zateradg is meestal wel dé dag dat er nog inzendingen binnen komen.. liijkt me niet meer dan eerlijkdat je morge pas een poll maakt..

Laatste tijd is de poll toch vaker op vrijdag avond aangemaakt? En de mensen die weinig op het forum zijn zullen hun shop juist op tijd posten.
 
maar die mensen zullen dan wss vooral in het weekend komen..

maarja.. its your call.. zet dan gewoon voor de volgende contest de deadline @ vrijdag..
 
tjiels.. het komt echt over alsof je bang bent dat er een betere/mooiere auto word ingezonden dan die van jouw.. je maakt je zo druk over het feit dat er een poll moet komen :P
 
Xyntaxis said:
tjiels.. het komt echt over alsof je bang bent dat er een betere/mooiere auto word ingezonden dan die van jouw.. je maakt je zo druk over het feit dat er een poll moet komen :P


IS die er dan nog niet???
 
At the Next Contest maybe an BMW 1er

bmw_seria_1_2004_02_s.jpg
 
laat remon_dna opschieten dan, waarom doen we niet gewoon de deadline vrijdagavond 12 uur ofzo, dan zaterdag stemmen, en s'avonds de nieuwe auto kiezen door de winnaar. of is dat niks...
 
Back
Top