Renz P. :* 19 September 2006 #81 olger said: hoe moest het dan ?? Click to expand... Weet niet iets donkerder ofzo..
b-atch Senior Member 19 September 2006 #82 olger said: hoe moest het dan ?? Click to expand... Je hebt iets teveel rook imo, alleen bij het achterwiel wat rook is genoeg... nu zie je de auto iets te wazig
olger said: hoe moest het dan ?? Click to expand... Je hebt iets teveel rook imo, alleen bij het achterwiel wat rook is genoeg... nu zie je de auto iets te wazig
Monk Well-Known Member 19 September 2006 #84 hij staat er een beetje bij alsof zn rechter voorwiel in een gat staat ofzo
Crazybond700 Koos oorlelloos 19 September 2006 #85 Monk said: hij staat er een beetje bij alsof zn rechter voorwiel in een gat staat ofzo Click to expand... Staat die ook+pippi+ Of de bestuurder heeft een negatief gewicht+ralf+
Monk said: hij staat er een beetje bij alsof zn rechter voorwiel in een gat staat ofzo Click to expand... Staat die ook+pippi+ Of de bestuurder heeft een negatief gewicht+ralf+
b-atch Senior Member 19 September 2006 #86 Monk said: hij staat er een beetje bij alsof zn rechter voorwiel in een gat staat ofzo Click to expand... air-ride<]
Monk said: hij staat er een beetje bij alsof zn rechter voorwiel in een gat staat ofzo Click to expand... air-ride<]
olger Well-Known Member 19 September 2006 #87 b-atch said: Je hebt iets teveel rook imo, alleen bij het achterwiel wat rook is genoeg... nu zie je de auto iets te wazig Click to expand... maar hij is 4wiel aangedreven :W
b-atch said: Je hebt iets teveel rook imo, alleen bij het achterwiel wat rook is genoeg... nu zie je de auto iets te wazig Click to expand... maar hij is 4wiel aangedreven :W
A addix Sprintje?? 19 September 2006 #89 Zooo.. hier zitten prachtige dingen tussen Maar ik heb er nog maar een gezien die ook echt de kleur heeft verandert.. maarjah.. hier komt mijn flierefleurige Kleurencombo ah.. en de rest natuurlijk (ik vond de velgen trouwens wel mooi )
Zooo.. hier zitten prachtige dingen tussen Maar ik heb er nog maar een gezien die ook echt de kleur heeft verandert.. maarjah.. hier komt mijn flierefleurige Kleurencombo ah.. en de rest natuurlijk (ik vond de velgen trouwens wel mooi )
Tommy. *BA DUM TSS* 19 September 2006 #90 iew..... neej word k niet warm of koud van... vind de caddy wel super trouwens! greetz ken
A addix Sprintje?? 19 September 2006 #91 Tommy. said: iew..... neej word k niet warm of koud van... vind de caddy wel super trouwens! greetz ken Click to expand... ik weet het, maar ik had geen zin om alles weer te veranderen :') echt mooi vind ik het ook niet
Tommy. said: iew..... neej word k niet warm of koud van... vind de caddy wel super trouwens! greetz ken Click to expand... ik weet het, maar ik had geen zin om alles weer te veranderen :') echt mooi vind ik het ook niet
sven` - 19 September 2006 #96 JeffreyZwolle geen soep deze keer? als ik de tyd had had ik de poll al gemaakt, mya
JeffreyZwolle Evolution Rox Zwolle 19 September 2006 #97 niet zo snel man :+ mijne komt nog wel ja... als jullie nog ff willen wachten ik heb er morgen ochtend wel ff tijd voor...
niet zo snel man :+ mijne komt nog wel ja... als jullie nog ff willen wachten ik heb er morgen ochtend wel ff tijd voor...
Slome Honda Dealer 20 September 2006 #100 Beter overleggen jullie volgende keer uiterste inzenddatum. 25 inzendingen toch? Zitten we nog lang niet aan
Beter overleggen jullie volgende keer uiterste inzenddatum. 25 inzendingen toch? Zitten we nog lang niet aan