sven` - 21 September 2006 #21 hoezo erbij zetten, is togg logisch:X post btw maar alvast wat pics voor volgende contest Last edited: 21 September 2006
Stephan #5 Well-Known Member 21 September 2006 #22 klumpeh` said: hoezo erbij zetten, is togg logisch:X Click to expand... hoezo logish miss mag de verliezer wel een nieuw topic aan maken staat nergens dat de winnaar een nieuw topic mag maken dus ik dacht naja dan doe ik dat tog een keer
klumpeh` said: hoezo erbij zetten, is togg logisch:X Click to expand... hoezo logish miss mag de verliezer wel een nieuw topic aan maken staat nergens dat de winnaar een nieuw topic mag maken dus ik dacht naja dan doe ik dat tog een keer
ErwinZ GC Member 21 September 2006 #23 Je had bij de vorige contests wel kunnen zien dat degene die een nieuwe mocht maken, de winnaar was.
Stephan #5 Well-Known Member 21 September 2006 #24 ErwinZ said: Je had bij de vorige contests wel kunnen zien dat degene die een nieuwe mocht maken, de winnaar was. Click to expand... ja miss wel maja als je daar nou niet opgelet heb dan kan je dat tog niet weten.. maja zand erover geef me die nieuwe auto maar want heb zin om te shoppe...
ErwinZ said: Je had bij de vorige contests wel kunnen zien dat degene die een nieuwe mocht maken, de winnaar was. Click to expand... ja miss wel maja als je daar nou niet opgelet heb dan kan je dat tog niet weten.. maja zand erover geef me die nieuwe auto maar want heb zin om te shoppe...
JeffreyZwolle Evolution Rox Zwolle 21 September 2006 #26 idd wist je dat niet joh? dat weet tog iedereen... logisch O-) :*
sven` - 22 September 2006 #32 joehoe, gewint!+ralf+ post maar wat autootjes (en niet zelf een nieuwe beginnen)
sven` - 22 September 2006 #35 http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?p=2074217#post2074217