Photoshop contest #22 Mitsubishi Lancer

ja zeg dat wel, deze is behoorlijk strak en afgewerkt, vooral die zijkant "inham" met striping vind ik er echt netjes uitzien

klumpeh` said:

had de velgen al een poosje en had geen zin om lang naar andere te zoeken(vanwege zelfde velgen als jesse@SR)..

Maakt mij niks uit, vette shop verder echt netjes.

Ik heb ook nog photoshop (5.0 oid) hier liggen. Maar hebben julie dat nu allemaal zelf met tutorials geleerd. Of is het julie gewoon allemaal voor gedaan?

Ik wil het ook graag leren. Maar al die turorials lezen zie ik niet zo zitten.

Ga gewoon een beetje aan de gang; ontdek. In 't begin lijkt 't misschien allemaal vrij 'moeilijk', maar op een gegeven moment krijg je er steeds meer handigheid en inzicht in. Kleuren, scalen, knippen, plakken, vervormen, brushen. Qua auto-shopping staat er 't een en ander op digimods.co.uk, waar je ook weer wat inspiratie vandaan kunt halen.

Björn` said:
Ga gewoon een beetje aan de gang; ontdek. In 't begin lijkt 't misschien allemaal vrij 'moeilijk', maar op een gegeven moment krijg je er steeds meer handigheid en inzicht in. Kleuren, scalen, knippen, plakken, vervormen, brushen. Qua auto-shopping staat er 't een en ander op digimods.co.uk, waar je ook weer wat inspiratie vandaan kunt halen.

zkr wel goeie site is dat, staan veel handige dingen op

Back