olger Well-Known Member 20 September 2006 #101 maar er komen ook geen 25 inzendingen meestal als er bijna niks meer komt maken we een poll
Marcelinho I L O V E N U D I E 20 September 2006 #103 doe gewoon iets van 1,5 week ofzoiets meeste zijn er echt niet langer mee bezig volgens mij? edit: 6 dagen lijkt me beter Last edited: 21 September 2006
doe gewoon iets van 1,5 week ofzoiets meeste zijn er echt niet langer mee bezig volgens mij? edit: 6 dagen lijkt me beter
JeffreyZwolle Evolution Rox Zwolle 20 September 2006 #104 sorry voor me late reactie maar me photoshop doet vaag... maak maar gewoon een poll zonder mijn inzending...
sorry voor me late reactie maar me photoshop doet vaag... maak maar gewoon een poll zonder mijn inzending...
b-atch Senior Member 21 September 2006 #105 Marcelinho said: doe gewoon iets van 1,5 week ofzoiets meeste zijn er echt niet langer mee bezig volgens mij? Click to expand... ik ben er in totaal ongeveer 3 uur mee bezig
Marcelinho said: doe gewoon iets van 1,5 week ofzoiets meeste zijn er echt niet langer mee bezig volgens mij? Click to expand... ik ben er in totaal ongeveer 3 uur mee bezig
Marcelinho I L O V E N U D I E 21 September 2006 #106 jah bij mij verschilt het hoeveel tijd ik over heb, heb ik veel tijd is ie zo af.. moet ik andere dingen doen zoals rellen, uitgaan, school, scooter etc dan max. 3 dagen
jah bij mij verschilt het hoeveel tijd ik over heb, heb ik veel tijd is ie zo af.. moet ik andere dingen doen zoals rellen, uitgaan, school, scooter etc dan max. 3 dagen