This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Photoshop contest #22 Mitsubishi Lancer

we hadden het hier ook over bij die contest 20, toen is gewoon gezegd dat het mog, mits het niet de zelfde auto is..
zelf vind ik dat je gewoon creatief moet zijn

Bert said:
Het scheelt dat iedereen dat doet...op een enkeling na..

Mja, als jij er maar tevreden over bent, ik maak liever een minder knappe brush dan dat ik het op de simpele knip en plak manier doe.

als het idee was om er "metalen platen" van te maken, vind ik em wel geslaagd, misschien wat bouten en een verlaging was nog beter geweest

Misschien kun je je beter eerst concentreren op het mooi eronder zetten van velgen, verlagen en netjes afwerken dat gelijk lelijk spoilers en gekke onrealistische dingen.

kvind het eerlijk gezegd wel vet dat het niet alleen knippen plakken van bumpers is, maar ook echt wat zelf geshopt, zoals die deuren en handgrepen. ok de afwerking is niet overal goed, maar toch wel een compliment dat er zelf geshopt is

Jesse@SR said:
Misschien kun je je beter eerst concentreren op het mooi eronder zetten van velgen, verlagen en netjes afwerken dat gelijk lelijk spoilers en gekke onrealistische dingen.

ik vond de velgen er juist zo mooi onder zitten , heb ze alleen iets vergroot, verlagen deed ik express niet, wat vind jij hier onreallistisch aan? en die spoiler? dies gewoon origineel gebleven :+