Peugeot Speedake LCDD

C4rN said:
ik snap er geen reet van wat ie nou aangeeft....

zover ik begrijp:

je stelt de afstand in: 150 meter
,dan ga je op een lang stuk weg staan.
als je vertrekt, (merkt de sensor dat) en start de tijdmeting
na 150 meter (heeft de sensor gemeten) zet hij de tijd stil.
dus kan je kijken hoelang je over een bepaalde afstand doet. in dit geval 150 meter. ook meet hij de snelheid die je behaald hebt.

ik zie de fotos niet, maar de sensor sluit je aan op je voorwiel? ala fietskmteller?, moet je niet telang wheelyen ;) want dat is het een ongeldige meting. zeer handig ding zo te horen. misschien schaf ik er ook 1 aan :)

mvg,

dat klopt, maar je kan wel prachtig je toerenverloop/verbeteringen waarnemen :), dat is juist ideaal omdat dit onafhankelijk van je reactiesnelheid is.

MHR said:
moet je niet telang wheelyen ;) want dat is het een ongeldige meting.
Dat boeit neit zoveel. voordat je voorwiel de lucht in gaat heeft de sensor allang door dat je gestart bent, begint hij dus al te tellen. voor de gemiddelde snelheid heeft hij gewoon een formule denks. afstand / seconden = snelheid.

Leuk speelgoed denna! +ralf+

Hij meet het aantal meters wat je aflegd... Als je wiel in de lucht hangt, dan meet hij op dat moment niets. Dus dan is het wel een ongeldige meeting.

zeker vet :)

alleen wat ik nu ga mededelen is wat minder vet. na 3 jaar trouwe dienst heeft de speed het begeven, ben er nog steeds niet achter wat de oorzaak is geweest. denk zelf aan een te arm mengsel of hij is op de uitlaatspijl gepeerd :?

of???

speeddood1.jpg

speeddood2.jpg

speeddood3.jpg

speeddood4.jpg

gr denna

Volgens mij te arm ? Als hij 3 jaar al trouw goed heeft gelopen, zal hij niet in eens daar op naaien. Mja... is ie niet warmer geweest dan normaal ?

D.J said:
Volgens mij te arm ? Als hij 3 jaar al trouw goed heeft gelopen, zal hij niet in eens daar op naaien. Mja... is ie niet warmer geweest dan normaal ?

ja denk zelf ook te arm, maar dat is wel vreemd want hij heeft altijd goed gelopen en mengsel was altijd prima. mja

ik twijvel eigenlijk nog tussen nieuwe wand of 7T, eerst maar ff sparen ;)

ben wel @ meppel aanwezig maar dan met een evo van me maat(RoYcO)

Back