Niall

New Member
ik heb onlangs een peugeot kisbee r 2019 gehaald deze heeft een injectie motor en ben er vrij zeker van dat ie een ecu heeft en geen cdi (nu is ie onbegrenst) ik wil hel dus van onbegrenst kunnen begrenzen met een knopje en omgekeerd ik weet dat er veel cdi opties zijn hiervoor maar kdenk dat het een ecu is bij mijn brommer wat het een stuk lastiger maakt kheb ook gezien dat het hier niet word gewaardeert om 25’s op te voeren vanwege de helmplicht die er niet is in nl maar ik woon in belgië en doe dus altijd een helm op kwil dit eigenlijk vooral doen zodat ik geen dikke boette moet betalen want de gevolgen hier in belgië zijn echt absurd tot 12000€ boete 30dagen brommer kwijt en ik denk ook nog gevolgen voor het halen van autorijbewijs
Dus iemand die me kan helpen? Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Wat is de vraag nou? Online staan er genoeg begrenzers, zet je model erbij en je hebt er zo een gevonden.

Overigens nog nooit gehoord van leestekens?

En in Nederland geldt ook een helmplicht voor alle scooters.
 
echt absurd tot 12000€ boete
Is dat niet een beetje veel , vond dit bij de belgische verkeers boetes :
Helmplicht
Bestuurders en passagiers van bomfietsen klasse A en B moeten een helm dragen. De boete bij het niet dragen van de helm bedraagt 55 euro.
 
Is dat niet een beetje veel , vond dit bij de belgische verkeers boetes :
Helmplicht
Bestuurders en passagiers van bomfietsen klasse A en B moeten een helm dragen. De boete bij het niet dragen van de helm bedraagt 55 euro.
Ik denk hij het over de boete voor een opgevoerde scooter had. Al zou deze boete ook niet in de buurt komen van 1200 euro.
 
Back
Top