Krijg Peugeot Kisbee niet stationair

Janbo55

New Member
Ik hoop dat iemand een tip heeft. Ik heb een Peugeot Kisbee - 4 Takt - bj 2015, geheel origineel. Heb hem net een beurt gegeven (olie / filters / rolletje / riem en remmen) en de carburateur schoongemaakt en kleppen gesteld, maar hoefde niet stonden gewoon goed.

Stationair laten lopen blijft een probleem plus merk vermogen verlies.

Remmenreiniger bij het spruitstuk en ja hoor valt uit, O-ringen en die plaat waren kapot, nu er een nieuw spruitstuk er opgezet maar krijg hem nog steeds niet goed stationair - als de luchtschroef helemaal ingedraaid is loopt tie hoge toeren en dan na een tijdje valt hij weer uit maar maakt eigenlijk niet uit, hij doet eigenlijk hetzelfde als ik de lichtschroef weer opendraai.

Heeft iemand een tip waar ik nu naar kan kijken?
 
Advertisement - register to remove this

Bedankt voor je reactie maar ook deze heb ik allemaal vervangen inclusief de benzine slang en het vacuum / benzine “kraantje”.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    304.5 KB · Views: 14
Er zat standaard een nieuwe O-ring zowel bij het spruitstuk als bij die vulplaat wie er onder komt. Dus ook deze zijn nieuw want de vorige waren inderdaad gewoon kapot.

wat ik wel vind, alle nieuwe leidingen zijn 8x5 mm en de vorige 8x4.5 daardoor schuiven ze er wel heel makkelijk op en moest een behoorlijke kleine klem er op zetten anders vloog deze er steeds af. Zal dit enige invloed kunnen hebben want kan helaas geen kleinere vinden.
 
Zie ik nou allemaal lampsnoer ?
Dat gaat ook storingen geven.
Vervang dat aub door voertuigkabels.
Post automatically merged:

Er zat standaard een nieuwe O-ring zowel bij het spruitstuk als bij die vulplaat wie er onder komt. Dus ook deze zijn nieuw want de vorige waren inderdaad gewoon kapot.

wat ik wel vind, alle nieuwe leidingen zijn 8x5 mm en de vorige 8x4.5 daardoor schuiven ze er wel heel makkelijk op en moest een behoorlijke kleine klem er op zetten anders vloog deze er steeds af. Zal dit enige invloed kunnen hebben want kan helaas geen kleinere vinden.
Ja, valse lucht.
 
Ja idd nu u het zegt, zijn idd rare kabels lijkt er op dat de vorige eigenaar zo de begrenzer heeft uitgezet is weer een nieuwe uitdaging. Maar rijdt niet harder dan 35 dus?? Kabels moet ik nalopen komen er 4 uit maar waarvoor??

Bedankt, ga ik een kleinere luchtslang zoeken.
 
Back
Top