This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway




Om even terug te komen op het laatste stukje, ik heb me verder niet verdiept in het rechtsysteem van Nederland, maar dat de verdachte onderduikt voor zijn eigen veiligheid, zoals je op DIT FORUM al een paar keer leest dat mensen hem wat aan willen doen. Snap ik niet dat dit consequenties heeft op de strafzaak.

Als op dit forum al menig een hem wat aan kan doen, en kijk eens op zijn hyves. Was op het nieuws dat hij ook verschillende levensbedreigingen heeft gehad. Iedereen met een beetje verstand, of dit nou een mening is of niet, zou onderduiken. Dit staat helemaal los van of die het nou gedaan heeft of niet.

Persoonlijk denk ik van wel, je gaat niet zoveel leugens over een zaak verzinnen als je er niks mee te maken hebt, maar dat terzijde.
(heb dysl. dus let niet op de kleine spelfoutjes)
 
vond het zo apart dat hij eerst nog zei als ze haar vinden met mijn serma in haar... die gast heeft echt meer gedaan dan alleen wat vingeren. Ik zie hem nog in staat dat hij haar geneukt heeft toen ze al was overleden.
 
hij zegt toch ook van ja was haar aan het vingeren, toen wat aan het lullen, lullen ja en toen wou ik nog dat ze aan me pik zoog.


ik denk dat dat lullen wat meer is dan kletsen.
 
en die andere range rover dan er waren er 2 ? waar joran zijn verhaal in vertelde weet iemand eig waarom ze 2e van die autos zo hebben aangepast... ben gwn benieuwd..
 
http://nl.wikipedia.org/wiki/Natalee_Holloway

Die mofo heeft al een schade vergoeding gehad :X

http://nl.wikipedia.org/wiki/Joran_van_der_Sloot

Op 25 april 2007 verscheen het boek De zaak Natalee Holloway in Nederland bij de uitgeverij Sijthoff. Dit ging gepaard met enige televisie-interviews in onder meer NOVA en De wereld draait door. In het boek noemt Van der Sloot zichzelf een pathologische leugenaar en zegt hij eigenlijk al op vroege leeftijd een psychiater nodig gehad te hebben. Het boek heeft geen aanknopingspunten gegeven die hebben geleid tot oplossing van de zaak.
 
toen hij over dat trillen begon en bootje zag je heel duidelijk dat hij ineens wat aan het verzinnen was. zou me niks verbazen als diegene met die boot de vader is.

en een meisje in de oceaan dumpen is ziek en doe je niet als je out gaat van de drank. hij zal haar wel hebben misbruikt en dan hebben vermoord, fysiek of met een overdosis. je kon merken dat hij bij dat gedeelde een beetje eromheen begon te lullen met het checken of ze nog leefde enz en ff snel een beetje regelen... denk dat hij dat te gevoelige informatie vond en het te vroeg vond om te zeggen.

hoop wel dat deze zieke loser flink wordt gestraft, al betwijfel ik dat als aruba ongeveer hetzelfde rechtssysteem heeft als nederland
 
toen hij over dat trillen begon en bootje zag je heel duidelijk dat hij ineens wat aan het verzinnen was. zou me niks verbazen als diegene met die boot de vader is.

Ik vond dat juist niet.. Alle dingen die ik weet waaraan je kunt zien dat iemand liegt kon ik niet terugvinden
 
Ik vond dat juist niet.. Alle dingen die ik weet waaraan je kunt zien dat iemand liegt kon ik niet terugvinden

nou hij moest ineens meer nadenke en zei een beetje vaag "ja weetniet beetje schudde" en hij deed wat ongeruster. het is zoiezo niet geloofwaardig om een meid de oceaan in te dumpen die alleen maar teveel gezopen heeft. hij heeft iets verschrikkelijks met haar gedaan wat nooit naar buite mag komen dus heeft hij haar geloost met behulp van zijn vader, plus die schoene weggegooid, zat zeker dna op. en dat over die boot wa die ook heel vaag over.

btw check zijn broer x| +pippi+

http://lrg.zorpia.com/0/1045/6689364.b79b92.jpg
 
die gozer rechts dan 8P

y000

maar hij lijkt er wel fucking veel op ja alleen iets meer een kindergezicht nog
 


Nogmaals, tuurlijk doet dat er niet toe! wat een flauwekul zeg. er was hem zelfs geadviseerd om onder te duiken. je kan toch nagaan dat hij nu een doelwit is. heel nederland kan hem wel schieten zowat. en dat is niet MIJN mening maar gewoon een feit. lees zijn hyves maar eens door. wat hij daar allemaal voor zijn kiezen krijgt....

Wat heb ik eraan ( en daar ging het dus om) waar hij zich bevind. "van mijn apart ligt hij ergens te rotten" dat waren mijn woorden. ik heb helemaal geen belang bij waar hij is. en als er morgen in de stentor, telegraaf etc staat dat hij in Leewarden zit denk je dan werkelijk dat de mensen die daar wel belang bij hebben die informatie uit een krantje moeten halen???


Juist!
 
Heb het ook gezien en vind hem rond uit een dikke shoft !!

Nekschot moet hij krijgen !

Zoals peter ook zei begon hij af en toe te stotteren. ik heb het idee dat hij nog meer weet dan hij eigenlijk heeft verteld!

Hij is in ieder geval dom bezig geweest. hij had beter met dat mobieltje de politie/ziekenhuis kunnen bellen, was er niks aan het handjes geweest.

Teminste geen Wereld nieuws.
 
Idd dat MOET wel.

Op vakantie, je gaat met een meisje naar het strand. Je vind er blijkbaar wel leuk. Ze raakt bewusteloos. Uhh?, ze doet niks meer, uhh, nou die dump ik maar in de zee dan.

Zelfs een seriemoordenaar zou dat nog niet doen...
 
idd dat is gewoon weer 1 van zn lulverhaaltjes.

kben benieuwd hoelang de zaak nog gaat duren aangezien er nu
harde bewijzen moeten komen.
 
Wat Joran nu ook verteld, of hij nu gaat beweren dat hij onschuldig is, of dat hij haar letterlijk heeft vermoord. Ik zal "altijd" (groot woord) mijn twijfels houden en denk niet dat ik de enige ben.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik denk dat hij onschuldig is.
 
Dat hij een hoop achterhoud is een feit.

Of hij wel of niet met hoor de dood te maken heeft is de vraag. maar er is blijkbaar toch iets van een bewijs, gisteren heeft de politie namelijk invallen gedaan bij Joran thuis en bij zijn Oma.