This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Natuurlijk is het nieuwsbericht niet gericht aan het OM. Het gaat om het gedrag van een verdachte. Welke keuzes hij maakt mbt zijn verblijfslocatie doen er wel toe. Dat jij daar geen informatie uit kan afleiden is een ander verhaal.

Het tweede deel van je reactie is dus volledig gebaseerd op jouw mening. Interessant om te lezen maar of het ook in de werkelijkheid zo is betwijfel ik behoorlijk. Dat hij gelynced zal worden is natuurlijk onzin, dat hij op straat zal worden aangesproken kan best, maar hij heeft toch niks te verbergen?
 
heb gisteravond het programma gezien, maar heb zo mijn twijfels over dat verhaal dat ze haar in zee hebben gedumpt, als je een beetje gezond verstand hebt had je een alarmdienst gebelt na haar "trilaanval", en niet 1 of andere gast opgebelt met een boot die haar wel even in zee dumpt.

verder vind ik het allemaal behoorlijk triest voor de familie van Nathalee en hoop voor hun dat er heel erg spoedig een definitieve oplossing komt in deze zaak en ze met een "gerustgesteld hart" verder kunnen leven... En wat mij betreft mogen ze die Joran, of hij nou schuldig is of niet, voorgoed achter de tralies zetten, walgelijke gast...
 
Inderdaad verschrikkelijk figuur die Joran. Trouwens wat een vragen stelde die Patrick, aardig gewaagd vond ik.

Ben benieuwd hoe Joran op deze geheime camera actie gaat reageren, als hij dat wel doet...
 

Nogmaals welke keuzes hij maakt mbt zijn verblijflocatie gaan ze echt niet uit een krant halen. neem maar eens als voorbeeld de telegraaf. als je moet geloven wat daar bijv. altijd in staat....

Op mijn mening??? nou ik zal je vertellen dat jij ook niet lekker gewoon thuis gaat zitten op het moment dat je zo op TV ben geweest. nogmaals los van het feit of je nou wel of niet schuldig ben. Op TV werd je iig als schuldig beschildert.

En verder gaat het daar toch niet om? of hij nou wel of niet wat te verbergen heeft? heel nederland vind hem een schuldig en een verschrikkelijk mannetje. en dat "gelynced" word is ook in de ruime zin van het woord he?
 
Ik heb persoonlijk het idee dat dit hele programma is opgezet. Iemand die geregeld wiet rookt, loopt toch niet de hele tijd te hoesten na een haaltje? Wat Joran in dit geval dus wel deed. Iemand die kneiterstoned is gaat gewoon slap lullen, dus ik vraag me af in hoeverre die verklaringen betrouwbaar zijn.

Hij zal er vast wel iets mee te maken hebben maar de waarheid komt waarschijnlijk helaas toch niet meer boven water..
 
of hij het gedaan heeft of niet, maar wat een respectloos ventje..

ik hoorde van m'n vriendin net dat de antilliaanse hoofdcommensaris hem weigerd op te pakken.
tevens vertrouw ik die vader van hem ook niet.
 


idd hij houd stijf z'n kaken op elkaar en voor de rest is er geen bewijs..

kunnen ze hem niet achtervolgens wegen liegen onder ede?
 
Profiel
839902 x bekeken, Hyver sinds 21-03-2006
Naam: Joran Van der Sloot
Leeftijd: 20
Woonplaats: Arnhem

:X

en 838 vrienden populair mannetje hahha
 
Nogmaals, ik heb nooit gezegd dat dit zou zijn aan OM. Media dienen voor de opinivorming, ook in dit geval dus.

Inderdaad jouw mening, net zoals je nu weer je mening geeft. Een feit is het pas wanneer het bewezen is.

Het gaat er volledig om of hij iets te verbergen heeft, dat is nu net de hele zaak Het kan trouwens best dat heel NL denkt dat hij een misselijk mannetje is, maar dat maakt hem nog niet schuldig.
 
Het is al ziek dat je er zo over praat, en er zo stoer over doet schuldig of niet.

Maar goed, na mijn mening zo schuldig als wat. Al kunnen ze hem met deze bekentenis niet aanklagen zolang er geen bewijs is dat dit waar is maar die joran krijgt het knap moeilijk op straat ben ik bang.
 
Het feit dat hij haar in zee heeft gedumpt, bewijst voor mij al dat hij schuldig is.

Je gaat NOOIT iemand in de zee dumpen, wanneer je:
A) niet weet of ze overleden is
B) voor een beetje trillen, en bewusteloos zijn etc.
C) als je onschuldig bent, en er deze avond niets verkeerd door jou is gedaan.

Je doet dit alleen als je iets wilt verbergen.

Het risico om haar te laten verdwijnen met als schuld poging tot moord, was voor Joran blijkbaar kleiner al het risico dat Natalee ging praten over dingen die er die avond zijn gebeurd.
 


ja, en naar z'n schadeclaim en z'n huisje in spanje kan hij ook fluiten
 

Zucht....

Ja gooit het nu fijn op een mening kwestie maar dat gaat natuurlijk helemaal nergens over... het ging om het feit dat Joran onderduikt. en wat daar de reden van kan zijn. jij zegt dat hij zich dan schuldig maakt en iets te verbergen heeft. wat dus helemaal niet hoeft (over feiten gesproken) ik zeg alleen maar dat ik en wss nog wel veel meer mensen ook zouden onderduiken als ik zo op TV geweest zal zijn...

Dit heeft dus niks met je "Mening en feitjes" verhaal te maken
 
Last edited:
821

maargoed... vind het allemaal maar een vaag verhaal, nu blijkt die vriend die hem geholpen had die tijd in nederland te hebben gezeten, ik had het er vandaag met een collega over, die dacht dat zijn vader hem mischien had geholpen.... kan denk ik ook wel, want die vader heeft al meerdere dingen gedaan volgens hem, zoals die telefoon de gevangenis insmokkelen... vaag verhaal.