patser ventjes zijn koel

Ruud

heeft een SP :S
verhaaltje:

Ik kwam bij het tankstation om voor de zoveelste keer in 1 week te gaan tanken. Ikke tankentanken $$$$$ das lekker duur zeg. Ik betalen, kom ik weer buiten staat er 2 van die gassies die net 16 zijn ofzo bij m'n scooter te kijken. Kom ik daar aanlopen vragen 1 zo'n ventje: "wat is dat voor uitlaat?" Ik: "dat is nou een Polini evolution 70 uitlaat". Ventje: "WOAAH (z'n ogen vielen bijna op de grond) hoe hard gaat ie?"

ik kijk eens op m'n digiteller en zeg: "ruim 100 km/h"
hij: "ha dan ga ik harder ik ga 110 op mijn SR Racing, wedstrijdje??"

ik: "is goed, op het industrieterrein"

Wij daar naartoe gereden, ik extreem m'n best doen om 'm NIET in te halen
smile.gif
wij staan daar, hij begint te rijden, ik ga ook maar is rijden en weer extreem m'n best doen om'm niet in te halen. Na 100m dacht ik: "laat ik 'm maar uit z'n lijden verlossen en eens gas geven". Ik draai m'n gas open en vlam 'm hard voorbij
biggrin.gif
vond ie nie leuk
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Zijn echt van die irri gastjes!
Een gozer van me ouwe school beweerde dat zijn Aprilia SR 2000 75km/h rijdt, met schotten in de uitlaat en vario-ring. Hij zegt dus dat hij mij eruit blaast.
Ik heb een x8r-s en reed toen 72km/h.
Ik ga dus naast hem rijden. We stoppen voor een lange rechte weg. We rijden tegelijk weg en ik trok hem er ZWAAR uit. Blijf daarna naast hem rijden. Vraag aan hem hoe hard hij rijdt. Kijkt naar zijn teller en zegt: 75km/h. Ik kijk op mijn teller en zie: 48km/h. Ik reed die weg dus helemaal uit (ongeveer 7km lang) en wacht aan het einde op hem. Na een hele sigaret te hebben gerookt kwam hij pas aanrijden met een slakkengangetje. Hij was daarna maar meteen omgekeerd en naar huis toegegaan.
Laat ze eerst maar uittesten naast een auto of koop een digiteller. Laat ze dan maar opscheppen.
 
Hele hele hele goeie

Sta ik ook wel eens bij een scooter te kijken met een groepje. Vragen ze zo aan de eigenaar, en hoe hard loopt ie nou?
Aaah, 110 ongeveer. En op de teller van mijn broer zijn auto 100.
Dan pis ik bijna in mijn broek van het lachen. Ik zie het al voor me: Een dikke donder van min 90 kg op een standaard Runner met Next 110! Man, zout toch op.

En ook van die gasten met een Area51. Die hebben zogenaamd een digi teller. Jaaa, die van mij gaat 108 op een digitale teller. Voel even aan je voorhoofd! Tsjeee zeg, wat lopen er toch piemels rond.
Als je er dan iets van zegt... Jaa, maar ik heb wel een race koppeling van Malossi. Zeg ik: een vario zul je bedoelen. Zeggen ze: Vario dan, wat maakt dat nou uit joh!
Ongeloofelijk he?!
 
dit is al een ouder verhaaltje.... eentje uit de ouden doosch zeg maar.....

ik KAN nu niet eens rijden want me blok is gesplitst en wel. Maar ik heb een jolly en een Evo 70 uitlaat ja? so what?
 
Zoiets had ik eerst ook,
gozer van me werk vraagt om te sporten, dus ik denk goe, ik heb MHR50cc en hij standaard, no problemo, dus ik rij rustig achter hem aan, en ik geef gas, en ik haal hem in, en op dat mhooooooaaahhhh, loopt me scoot vast, compressie weg
frown.gif
Ik balen, hij blij dat ie me eruit reed
smile.gif
 
Ja, ik heb dat ook, van die mennekes zo van: mijn SF2 loopt 95! Ik zeg, leuk wedstrijdje die van mijn zal dik 80 lopen (90-95 teller). Ahh dan blaas ik je eruit, hoor je dan. Ik zeg is goed!! Dan valt dan meestal flink tegen, want mijn scooter trekt dus ook heel gelijkmatig op, geen dips ofzo. Sprint verliezen ze sowieso (2G = niet schlecht). Verder vindt ik het nooit zo boeiend hoe hard een scooter loopt, het is belangrijker HOE hij zijn topsnelheid haalt. Acceleratie= 25x zo belangrijk! En mensen die een koppeling en een vario niet uit elkaar kunnen houden, hoef je niet op in te gaan. Ze zetten zichzelf wel voor lul, voor de kenners tenminste! Greetz.
 
Zo'n gast bij mij op school ook. Heeft een SR met tecnikut en loopt de teller uit (120+). Zegt ie : wedstrijdje, ik blaas je eruit. Ik wil best blazen, dus we doen ff wie het eerst bij een vriend van mij is. Komt ie na een paar minuten aanzetten, en begint ie te schelden. Snapt ie niet dat een tecnikut niet zo heel snel is
smile.gif
.
 
Achja, als iemand met een SR nieuw zegt dat ie 100 gaat, haal je hem nog in met een onbegrensde Neo's (no offence)! Die dingen gaan namelijk 75 echt!

Ik wou pas nog ff langs de fietsenmaker, kom ik daar, vraagt een vriend van me: wat is nou een goede koppeling? Zegt die eikel van een verkoper: welke bedoel je? voor of achter? NEEEEEE, dat is toch neit normaal, die hebben er voor "geleerd"!

Ik wou hem nog uitlullen maar die virend van mij zei al weer wat. NU heb ik zin om naar die fietsneboer te gaan en te vragen of hij een goede achtervario weet? Hahah dan zegt: achter heb je geen vario! das je koppeling! Ha, dna kan ik hem mooi uitlullen!

SvR
 
ha haha ha.

dit heb ik gisteren gehad, toen ik mijn orginele uitlaat nog had kon ik niet sneller dan 65km/h en een maat van mijn heeft een runner sp (oud model) en die kon ook nog maar 65 km/h.
een week later had hij alle begrenzers eruit en toen kon hij 90km/h.
en nu heb ik een race uitlaat (samba)
en op mijn teller ga ik nu 80km/h en toen zei ik tegen hem wedstrijdje hij: is goed.
op een recht stuk stoppen hij begint en toen ik maar na 25 meter haalde ik hem wel in hij reed volgas maar ik had nog gas over dus ik volgas en ik schoot er zo voor bij. eerst wou ik het niet geloven. maar hij zou binnen kort een giannelli uitlaat kopen welke weet ie nog niet, maar dan gaat hij weer sneller
frown.gif
frown.gif
maar dan ga ik ook even weer naar mijn dealer vragen of er nog meer snel spul is voor de sf50.
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Bart: de teller van Peugeotjes kloppen heel aardig hoor
smile.gif

Scheelt +- 2 km/h met een Honda teller, en wijken zo goed als niks af.
Bij 75km/h scheelt het met autotellers niks tot 5 km/h, dus dat klopt wel aardig.
Digitaal heb ik nog nooit gemeten, maar dat zal ook wel in de buurt komen denk ik.
 
ik ga binnekort een gast uit me klas die in Edam woont supervreselijk gigantisch vlammen, hij rijd 120 op ze oude appie teller (kan helemaal niet maar ok), hij heeft een corca met std. kop. een mega kut (metra kit) uitlaat, 17.5mm carb en een iets langere vertanding, hijs ook AC en weegt 100 kilo ofzo, ik kom aan met een zip LC, polini alu70 W poorter getjoent, Jolly moto uitlaat en 21mm carb, mij zippie weegt 80 kilo ofzo, moet je eens raden wie er wint....
 
errrrrrrrmmmmmmmmmmm!!!!!!!!
ja maar das niet eerluk!
smile.gif


maar als ik me vertanding verander rijd ik jou er weer uit!

(hoop ik)

[This message has been edited by tIM (edited 13 October 2000).]
 
Back
Top