pas ingeslikt

Status
Not open for further replies.

Funk_dm

::SA MEMBER::
ik ging zojuist even pinnen en tot mijn verbasing slikt dat ding mijn pas in en staat er in beeld, dit apparaat is buiten gebruik.
pas weg dus, ik kijk in de gleuf en zie mijn pas nog wel zitten.
ik naar huis om een tangetje te halen in de hoop mijn pas eruit te kunnen vissen.
kom ik terug bij dat apparaat staan er al weer andere mensen vrolijk te pinnen.
is mijn pas nu ingeslikt of weer uitgeworpen? iemand enig idee wat dat ding doet wanneer zoiets gebeurt?
 
Advertisement - register to remove this

Je hebt denk ik teveel rondgebanjert in de bossen en daarbij teveel insecten de dood in geholpen. Op deze manier straft de medewerker van de bank waar je gepint hebt. Zijn naam is voluit VAN DER G. 8P
 
:s wtf heb ik hieraan, ik zit toch zeker niet te wachten op doelloze reacties zoals de jouwe? of wel soms.
 
Even de bank bellen die weten er over het algemeen meer van. Er is een algemeen nummer dat je kan bellen ook. En als je geen zekerheid krijgt beter blokkeren, voorkomen is beter dan genezen.
 
Funk_dm said:
:s wtf heb ik hieraan, ik zit toch zeker niet te wachten op doelloze reacties zoals de jouwe? of wel soms.
Op dat moment ff naar de bank gaan (als deze open is). Anders de dag erna erheen. Of ff bellen. Zij bezitten nu die pas. Dus je kan hem daar ook weer ophalen.
 
ik zou ten eerste je pas laten blokkeren, kwestie van even bellen. stel dat iemand nu vrolijk rondloopt met jou pas kan die er iig niks mee doen.
en miss even langs t politiebureau om te vragen of er een pinpas is gevonden ofzo, er zijn nog van die eerlijke mensen.
 
zoals iedereen weet is het hemelvaarts dag vandaag anders was ik gelijk de bank binnen gelopen natuurlijk, maar nu zal ik dus maar moeten wachten tot morgen :(
maar ws is hij dus ingeslikt?

dan zal het dus wel goed komen :)
 
Er is dus een nummer dat je kan bellen weet ik zo niet uit me hoofd en dat nummer is 24/7 bereikbaar dacht ik.
 
waarom heb je trouwens niet gewoon even gewacht bij die automaat?
ik zou daar desnoods de hele dag voor staan tot ik me pas terug kreeg:p

die lijn is idd altijd bereikbaar dus gewoon ff belle
 
dan sta je daar tot sint juttemus en sjah ik zag hem zitten, dus ik snel naar huis was binnen 5 minuten terug maar toen stonden er al anderen te pinnen.
 
Waarschijnlijk krijg je je oude pas niet meer terug, en kun je meestal wel gratis weer een nieuwe aanvragen..

Toen ik stage bij de ABN-AMRO liep kwam dit ook wel is voor.. Alle passen die worden ingenomen door de pinautomaat, worden de dag erop allemaal vernietigd..
 
Is mij half jaartje geleden ook gebeurd. Ik stop mn pas dr in, dat apparaat haalt 'm naarbinnen, vraagt-ie daarna doodleuk of ik m'n pas dr in wil stoppen.. Nouja zag de pas ook zitten, ik een nummer bellen wat op die automaat stond en die vrouw achter de telefoon blokkeerde meteen de pas én de automaat. Daarna nieuwe pas aangevraagd en die was er binnen een week. Kortom: Bel de bank ff 8P
 
Big-Jay said:
Waarschijnlijk krijg je je oude pas niet meer terug, en kun je meestal wel gratis weer een nieuwe aanvragen..

Toen ik stage bij de ABN-AMRO liep kwam dit ook wel is voor.. Alle passen die worden ingenomen door de pinautomaat, worden de dag erop allemaal vernietigd..

dus als ik er morgen vroeg bij ben is er een kans dat ik mijn pas gelijk weer terug krijg?
aangezien ik zondag gewoon weer aan het werk moet en dus geld nodig heb.
 
Denk 't niet. Je kan misschien wel gewoon bij de bank geld opnemen zonder pas, bij de kassa zegmaar. Lijkt me iig wel dat het kan.
 
wel binnen 12uur melden anders worden ze inderdaad vernietigd, maat van me heeft dat gehad, ging pas 3 dagen later trug naar de bank (hij had toen ze pas was ingeslikt dat gebouwtje geterroriseerd, planten naar binnen gegooid etc. etc. was om 4 uur snachts tijdens koninginenacht ;))
 
Je kan zonder pas idd geld opnemen bij de kas, moet je wel je ID tonen..

Maar ik weet niet hoe het bij jou bank is.. Bij de ABN-AMRO waar ik zat kreeg eigenlijk niemand zn pas terug, werden gelijk allemaal doorgeknipt.. Nieuwe pas aanvragen kost dan €5.50 maar omdat de meeste er niks aan kon doen dat ie werd ingenomen was het meestal wel gratis..

Misschien als je er morgen ochtend optijd bij bent dat je hem nog terug kan krijgen, maar dan moet je wel geluk hebben..
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top