Paar vragen over opvoeren Firefox F15

Binnetie

Well-Known Member
Ik heb een FireFox F15 met standaard uitlaat waar het pijpje uit is...

Hij loopt nu ongeveer 70 a 75 op de teller
rollen (gewichtjes) van 4.4 gram
Kunnen jullie ook zeggen of met deze snelheid het koppelingsringetje er ook uit is?
Hoe hard loopt ie als ie er wel uit is (eigen ervaringen)?

Ik heb een NR-X uitlaat besteld is dit een goede uitlaat voor de FireFox (kan de bestelling zo weer ongedaan maken)
Wat voor rollen (gewichtjes) moet ik er dan in hebben!
Hoe hard gaat ie dan ongeveer lopen (rijden)?

Ik ben vandaag pas lid geworden van dit board en dit is dus mijn eerst topic, vergeef me als ik wat dingen raar geformuleerd heb!


------------------
Man vind een kameel, de kameel vind van niet...

[This message has been edited by Binnetie (edited 30 June 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

Nr-x is wel een leuk pijpje voor je standaard cilinder.. ik denk trouwens dat die 4.4gr rollers te licht zijn voor je originele uitlaat... probeer er eens wat zwaardere in te doen.. ergens rond de 6gr ofzo..
de varioblokkering zal er wel uit zijn.. hij haalt z'n top denk ik ook niet door die te lichte rollers..


Greetz,

Leroy

------------------
Aprilia SR50 LC.. DR70cc Tuned Cil, Polini 25mm Spruitstuk, Dell Orto 21mm Carb, Malossi Multivar, Polini V-Snaar, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch & Tecnigas Next..
 
Originally posted by Binnetie:
Ik heb een FireFox F15 met standaard uitlaat waar het pijpje uit is...

Hij loopt nu ongeveer 70 a 75 op de teller
rollen (gewichtjes) van 4.4 gram
Kunnen jullie ook zeggen of met deze snelheid het koppelingsringetje er ook uit is?
Hoe hard loopt ie als ie er wel uit is (eigen ervaringen)?

Ik heb een NR-X uitlaat besteld is dit een goede uitlaat voor de FireFox (kan de bestelling zo weer ongedaan maken)
Wat voor rollen (gewichtjes) moet ik er dan in hebben!
Hoe hard gaat ie dan ongeveer lopen (rijden)?

Ik ben vandaag pas lid geworden van dit board en dit is dus mijn eerst topic, vergeef me als ik wat dingen raar geformuleerd heb!


Als je dit forum al eens had bekeken, had je kunnen zien dat 99% van de gasten hiero de nrx een kutuitlaat vinden.
Trek je conclusies!

R3dB
 
en als je dit forum pas sinds kort kent hoe komt het dan dat je al weet hoe dat werkt met die signatures en met editen enzo ?
 
Omdat ik zelf ook een board beheer!!!

Waarom zou de NRX een kut uitlaat zijn dan?
Hij haalt niet zulke hoge toeren, maar heeft wel meer pk's dus dan trekt ie mooi door en valt ie met een beetje wind niet stil!
Heb ik gelzen op een scooter site!
Bedankt voor de reply's!

------------------
Man vind een kameel, de kameel vind van niet...

www.binnetiesathack.ontheweb.nl
 
Originally posted by Binnetie:
Omdat ik zelf ook een board beheer!!!

Waarom zou de NRX een kut uitlaat zijn dan?
Hij haalt niet zulke hoge toeren, maar heeft wel meer pk's dus dan trekt ie mooi door en valt ie met een beetje wind niet stil!
Heb ik gelzen op een scooter site!
Bedankt voor de reply's!


Klopt niet, koop alsjeblieft geen NRX. Beter een nardo of hebo gara.
 
alleen nrx kopen als je het bij je orginele cilinder wil houden. Dat vind ik trouwens ook van de gara (in mindere mate).

Diet klinkt mischien raar, maar ik ozu nog eerder een tecnigas next carbon er bij nemen.
Dan kun je mooi het overige geld uitegevn aan een goede vario zoals de malossi multivar (met vetilvar) of hebo vario.
 
Is de Yasuni Z misschien ook een goede uitlaat voor FireFox?
Of een Leovinci ZX?

[This message has been edited by Binnetie (edited 05 July 2001).]
 
Back
Top